Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Peakhurst





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni

Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Sheraton Grand Sydney Hyde Park
Districte Central de Negocis de Sydney
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 169 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

705 Forest Rd, Peakhurst, NSW, 2210
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Riverwood Hotel - Adults Only
Riverwood Hotel - Adults Only
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 57 opinions
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 100 AUD per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L’allotjament també es coneix com a
The Peakhurst Hotel
The Peakhurst Peakhurst
The Peakhurst Hotel Peakhurst
Preguntes freqüents
Opinions: The Peakhurst
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de maig de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
victor
Viatge en parella
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
victor
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maya
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maya
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
victor
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
victor
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Belinda
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Belinda
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas
20 de març de 2025
Nicholas
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ian
Viatge en parella
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en parella
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Russell
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Russell
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Zac
Viatge en parella
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zac
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jesse
Viatge en parella
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesse
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Marco
29 de gen. de 2025
Marco
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Diana
Viatge en parella
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Shay, Padstow
Viatge en parella
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shay
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Brendan
16 de gen. de 2025
Brendan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Weerakkody
8 de gen. de 2025
Weerakkody
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
James
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Yi Fun
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yi Fun
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Chrispen, Darwin
Viatge en parella, Viatge en família
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chrispen
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Keng Heng
Viatge en parella
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keng Heng
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
CORINNE
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CORINNE
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Simon
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sandra
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lauren
Viatge en parella
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lauren
Estada de 2 nits (oct. 2024)