Hotel Prumir
Hotel a Hwaseong amb 2 restaurants i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Prumir





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

480, Hyohaeng-ro, Hwaseong, 18324
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

La Vie Dor Hotel and Resort, Trademark Collection by Wyndham
La Vie Dor Hotel and Resort, Trademark Collection by Wyndham
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 75 opinions
Preu actual: 103 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Prumir Hwaseong
Hotel Prumir
Prumir Hwaseong
Prumir
Hotel Prumir Hotel
Hotel Prumir Hwaseong
Hotel Prumir Hotel Hwaseong
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Prumir
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
horyong
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
horyong
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Joel
4 d’abr. de 2025
Joel
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Mathias
2 d’abr. de 2025
Mathias
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
CHAEYUN
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHAEYUN
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
SEUNGMIN
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SEUNGMIN
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
JEONG
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JEONG
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
CHUN CHEN
Viatge de negocis
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
CHUN CHEN
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ki Churl
Viatge en família
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가성비 최고호텔
Ki Churl
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
KEO SEONG, Yongin-si
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KEO SEONG
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
shiwoo
Viatge de negocis
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shiwoo
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jeong
5 de des. de 2024
Jeong
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
han joo
3 de des. de 2024
han joo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JAE HAN
Viatge de negocis
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAE HAN
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
YUNTAEK
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
YUNTAEK
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Yongki
24 d’oct. de 2024
Yongki
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Chelsea
22 d’oct. de 2024
Chelsea
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
JAEDOO
Viatge de negocis
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAEDOO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
JAEDOO
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAEDOO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
jongkyu
Viatge en família
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jongkyu
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
JEONG HO
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JEONG HO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
JONGHWAN
2 d’oct. de 2024
JONGHWAN
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2024)