Sahid Jaya Hotel Solo
Hotel per a famílies amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sahid Jaya Hotel Solo





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Gajah Mada 82, Solo, Surakarta, Central Java, 57132
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Moxy Solo
Moxy Solo
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 6 opinions
Preu actual: 35 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 150000 IDR per adult.
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 250000 IDR per adult
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 80000 IDR per adult i 60000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 250000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sahid Jaya Solo
Hotel Sahid Solo
Sahid Hotel Solo
Sahid Jaya Hotel Solo Hotel
Sahid Jaya Hotel Solo
Sahid Jaya Solo
Sahid Jaya Solo Hotel
Sahid Solo
Sahid Solo Hotel
Sahid Jaya Solo Hotel Solo
Sahid Jaya Hotel Solo Surakarta
Sahid Jaya Hotel Solo Hotel Surakarta
Preguntes freqüents
Opinions: Sahid Jaya Hotel Solo
Opinions
7,2
Bo
7,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
5,0/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2023)
4/10, Deficient
Tadashi
29 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tadashi
Estada de 3 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
Patrick
Viatge en grup
22 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Glody
Viatge en grup
27 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Glody
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2022)
8/10, Bo
E.Dina
Viatge en família
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
E.Dina
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Rizki Handy
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rizki Handy
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Roswita
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Local clientelle in old run down hotel.... A pity.
Roswita
Estada de 4 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Good so far
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
30 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
최악.. 미지근한 물.. 설비가 최악..
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Sentot
3 de jul. de 2018
Service
Sentot
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Mohd Zamzam
16 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Safe & pleasant stay
Mohd Zamzam
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Jan
4 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Facility
Jan
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Boen, Jakarta
9 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
perlunya meningkatkan kualitas dan kenyamanan
Boen
8/10, Bo
HADY
14 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
HADY
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de març de 2016
Viatger verificat
8/10, Bo
Mukti
2 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Mukti
8/10, Bo
Dian, Jakarta
9 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unforgetable food
Dian
8/10, Bo
achmad, surabaya
20 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
hotel jadul bintang 5
achmad
8/10, Bo
Andreas Felder, Schweiz
22 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei