Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kartika Homestay Syariah





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Gayungsari XI no. 29, Gayungan, Surabaya, East Java
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Kartika Homestay Syariah Hotel Surabaya
Kartika Homestay Syariah Hotel
Kartika Homestay Syariah Surabaya
Kartika stay Syariah Hotel
Kartika Homestay Syariah Hotel
Kartika Homestay Syariah Surabaya
Kartika Homestay Syariah Hotel Surabaya
Preguntes freqüents
Opinions: Kartika Homestay Syariah
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Syox
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Syox
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Collins
27 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Collins
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Chanda
27 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chanda
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Ancco
14 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ancco
Estada d’1 nit (nov. 2018)