favehotel Rungkut Surabaya
Hotel a Surabaya amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament favehotel Rungkut Surabaya





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Junior Suite

Junior Suite
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Family Room

Family Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Raya Kalirungkut No. 23 - 25, Surabaya, 60293
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Surabaya City Center
ibis Surabaya City Center
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 82 opinions
Preu actual: 20 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 55000 IDR per adult i 27500 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 125000 IDR per vehicle.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
favehotel Rungkut Surabaya Hotel
favehotel Rungkut Hotel
favehotel Rungkut
Favehotel Rungkut Surabaya Java
favehotel Rungkut Surabaya Hotel
favehotel Rungkut Surabaya Surabaya
favehotel Rungkut Surabaya Hotel Surabaya
Preguntes freqüents
Opinions: favehotel Rungkut Surabaya
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Hiu Fung
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiu Fung
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Masaya
20 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Masaya
Estada de 2 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
Salvatore
30 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Disappointing and misleading
Salvatore
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Christin
Viatge en família
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pelayanan ramah
Christin
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Selly Frista
Viatge en família
23 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Selly Frista
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
17 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Angga Tria Surya
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angga Tria Surya
Estada d’1 nit (ag. 2019)
4/10, Deficient
Davi Firdaus
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fave Hotel rungkut AC Panas
Davi Firdaus
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Ahmad Mustapha
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
disappointed
Ahmad Mustapha
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Jack, Darwin
25 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jack
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Muhammad, Temerloh
24 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammad
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Andreas nicco
5 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Favehotel rungkut mantap!


Andreas nicco
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
John
2 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Okay Hotel
John
Estada de 3 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Silvia
21 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fasilitasnya
Silvia
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
norman
16 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sangat recommanded untuk liburan keluarga
norman
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Mohammad Taha
8 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely stay


Mohammad Taha
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Trisna
11 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fave hotel Rungkut
Trisna
10/10, Excel·lent
FENNY
2 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FENNY
8/10, Bo
Trisna
30 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trisna
8/10, Bo
SISILIA
18 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good enough, staff friendly and htl clean
SISILIA
Estada de 3 nits (març 2018)