Galeria de fotos de l’allotjament SP Central Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 12 de 12 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Queen Room with View
Standard Quadruple Room
Superior Double Room
Standard Queen Room
Queen Room With View
Standard Twin Room
Standard Triple Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6 Jalan Ibrahim, Sungai Petani, 08000
Sobre aquest allotjament
SP Central Hotel
Allotjaments similars

Greencity Hotel
Greencity Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 16 opinions
Preu actual: 25 €
taxes i impostos inclosos
30 de set. - 1 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50.0 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
SP Central Hotel Sungai Petani
SP Central Sungai Petani
SP Central
SP Central Hotel Hotel
SP Central Hotel Sungai Petani
SP Central Hotel Hotel Sungai Petani
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: SP Central Hotel
9,0
Fantàstic
9,0
Neteja
7,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Farah
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Farah
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Zunaidi
11 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zunaidi
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
NOR MUSLIHA BT
25 d’abr. de 2021
NOR MUSLIHA BT
Estada de 10 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Nurhakimah
13 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nurhakimah
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Norsyefa
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Norsyefa
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Car Park Safety
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean but a little noisy
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Joil
28 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Counter staff was friendly and helpful
Joil
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
yeung man
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yeung man
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
AdamTan
Viatge en parella
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AdamTan
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal ·lacions, comoditat de l’habitació
Safety
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pest control
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noisy Night Time
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Rosidan
Viatge de negocis
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosidan
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Emi
22 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
ハリラヤ前には泊まらない方がいい
Emi
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
28 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Wkyen, KotaBharu, Kel
Viatge en família
23 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Wkyen
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
K, KL
9 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
K
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Ammar Fadzly
30 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació