San Marino Royal Hotel
Hotel al centre a Sucre amb esmorzar gratuït i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament San Marino Royal Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite reial

Suite reial
El més destacat
Pati
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Pati
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Rentaplats
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Rentaplats
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Rentaplats
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

c. Arenales Nro. 13 (Central), Sucre
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel de Su Merced
Hotel de Su Merced
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Serveis per a empreses
9.2 de 10, Fantàstic, 172 opinions
Preu actual: 68 €
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional bolivià sobre el valor afegit (13 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de pagar aquest impost sobre el valor afegit (13 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80 BOB per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
San Marino Royal
San Marino Royal Hotel
San Marino Royal Hotel Sucre
San Marino Royal Sucre
San Marino Royal Hotel Hotel
San Marino Royal Hotel Sucre
San Marino Royal Hotel Hotel Sucre
Preguntes freqüents
Opinions: San Marino Royal Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 de juny de 2022
Estada de 2 nits (juny 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Antonia
8 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
No es para 4 estrellas
Antonia
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Clément
12 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
L'hôtel était relativement propre (contaminants)



Clément
8/10, Bo
Analia, bueno aires
24 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Analia
8/10, Bo
Anders
30 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great hotel
Viatger verificat
6/10, Acceptable
ROCIO
24 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ROCIO
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de maig de 2015
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Old style in Sucre
Viatger verificat
8/10, Bo
Tom, Scotland
14 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean friendly hotel, right in centre .
Tom
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Robert, Canada
26 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Hard as a rock
Robert
10/10, Excel·lent
JEAN PAUL PERREAULT, CANADA
5 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tres bien situé
JEAN PAUL PERREAULT
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de maig de 2014
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Really fantastic stay, minus a few hiccups
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de maig de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Kristin, Washington DC
25 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location!
Kristin
8/10, Bo
Thomas, Mexico DF
8 de gen. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
6/10, Acceptable
Carmi
5 de gen. de 2013
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
colonial
Carmi
4/10, Deficient
Michael, Grande Prairie, AB, Canada
1 de gen. de 2013
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Another disappointing overseas Expedia booking
Michael
8/10, Bo
Louise
22 d’abr. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A great place to stay in Sucre
Louise
10/10, Excel·lent
Francis Gauthier, Québec, Canada
23 de març de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great colonial hotel near the center
Francis Gauthier
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de gen. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
San Marino Royal Hotel
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de set. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de jul. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació