Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Schwanen Stuttgart-Airport Messe





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 101 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Dormitoris
També et pot agradar

Mercure Hotel Stuttgart Airport Messe
Mohringen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 512 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Obere Bachstraße 1, Filderstadt, BW, 70794
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 12 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 14.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 34.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Schwanen Stuttgart Messe
Hotel Schwanen Stuttgart-Airport Messe Hotel
Hotel Schwanen Stuttgart-Airport Messe Filderstadt
Hotel Schwanen Stuttgart-Airport Messe Hotel Filderstadt
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Schwanen Stuttgart-Airport Messe
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Stephan
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Stephan
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Fabio
Viatge de negocis
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Xingkui
19 d’ag. de 2024
Xingkui
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Matthew
Viatge en parella
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Adam
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Magnus
Viatge de negocis
27 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnus
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de febr. de 2024
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Petra
22 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Petra
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge en grup
20 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Leonhard
Viatge de negocis
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonhard
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Susan
Viatge en parella
14 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Bret
Viatge de negocis
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good hotel but could use some improvements
Bret
Estada de 4 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Boris
Viatge de negocis
10 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sauber, ruhig und sehr freundlich. Gerne wieder!
Boris
Estada de 3 nits (març 2023)
8/10, Bo
Andreas
Viatge de negocis
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 4 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Attila
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Attila
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
26 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
24 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Stefan
Viatge de negocis
9 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
scott, CT
Viatge de negocis
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
scott
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Roozbeh
Viatge de negocis
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roozbeh
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Hirofumi
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hirofumi
Estada de 2 nits (oct. 2019)