Hotel Jägerhaus Esslingen
Hotel a Esslingen am Neckar amb esmorzar gratuït i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Jägerhaus Esslingen





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Spark by Hilton Stuttgart Sindelfingen
Sindelfingen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 19 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
9 de des. - 10 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Roemerstr. 7, Esslingen, 73732
Sobre aquest allotjament
Hotel Jägerhaus Esslingen
Allotjaments similars

Leonardo Hotel Esslingen
Leonardo Hotel Esslingen
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 184 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
21 de nov. - 22 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 30.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 30.00 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuaci ó nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Jägerhaus
Jägerhaus Esslingen
Jagerhaus Esslingen Esslingen
Hotel Jägerhaus Esslingen Hotel
Hotel Jägerhaus Esslingen Esslingen
Hotel Jägerhaus Esslingen Hotel Esslingen
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Jägerhaus Esslingen
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
10
Ubicació
8,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dmitry
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Dmitry
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank Peter
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolles Hotel mit Gasthof




Frank Peter
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Landhotel.
Peter
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Gerd
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerd
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Jörg
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Jörg
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Oliver
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angenehm und Ruhig
Oliver
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Simone
Viatge de negocis
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simone
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jörg
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jörg
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Plaideau
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Plaideau
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge amb animals de companyia
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge de negocis
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best ever
Eric
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jörg
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jörg
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hiroyuki
13 d’oct. de 2024
Hiroyuki
Estada de 8 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
peter
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
peter
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
John
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Simone
Viatge de negocis
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simone
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Monika
29 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Würde ich wieder buchen!
Monika
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Heinz-Jürgen
Viatge de negocis
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerne wieder
Heinz-Jürgen
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Michaela
2 d’oct. de 2023
Michaela
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Ib
30 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dejligt sted, men se anmeldelse
Ib
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Ligia, West Hills
Viatge en família
16 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ligia
Estada d’1 nit (set. 2023)

















