K Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Plaça de l'Estació d'Estrasburg
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament K Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica

Habitació amb dos llits individuals clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 Allée Cérès, Strasbourg, Bas-Rhin, 67200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Origami
Hotel Origami
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 714 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.87 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
K Hotel Strasbourg
K Hotel Hotel
K Hotel Strasbourg
K Hotel Hotel Strasbourg
Preguntes freqüents
Opinions: K Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Giovanni
Viatge en família
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Giovanni
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yvan
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
calogero
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
calogero
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Whitney
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Whitney
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Christophe
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christophe
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Amel
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Amel
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Jean-michel
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-michel
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Lionel
10 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Lionel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
LINDA
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LINDA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ophélie
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ophélie
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sébastien
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sébastien
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilles
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilles
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une bonne nuit dans un hotel agreable
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marc
Viatge de negocis
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Confortable et calme
Marc
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en grup, Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Angelique
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Angelique
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabrice
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabrice
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Rolande
Viatge en grup
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rolande
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Pierre
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Pierre
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Sandrine
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandrine
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eero
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eero
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dorothée
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hôtel
Dorothée
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
13 de febr. de 2025
Diego
Estada de 3 nits (febr. 2025)