Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament William Cecil





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
8,0 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
2 Banys
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

St Martins, Lincolnshire, Stamford, England, PE9 2LJ
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 15 GBP per adult i 15 GBP per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 30 GBP per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 25 GBP.
- Càrrec per l'ús del bressol: 25.0 GBP per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 GBP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
VisitEngland, l'Oficina Nacional de Turisme d'Anglaterra, ha atorgat la seva classificació per estrelles oficial a aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
William Cecil Hotel
William Cecil Hotel Stamford
William Cecil Stamford
The William Cecil At Stamford Hotel Stamford
The William Cecil At Stamford Hotel
William Cecil Hotel
William Cecil Stamford
William Cecil Hotel Stamford
Preguntes freqüents
Opinions: William Cecil
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Rhodri
6 de jul. de 2025
Rhodri
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
JOHANNA
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOHANNA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Diane, Berlin
Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diane
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Dawn
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Dawn
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Wynn
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wynn
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
6 de juny de 2025
Emma
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kim
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
24 de maig de 2025
Christina
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Corinne
23 de maig de 2025
Corinne
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Robert A.
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert A.
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Julian
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vely hotel
Julian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best room we have had at the William Cecil
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Ksenia
Viatge en família amb nens petits
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ksenia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
27 de març de 2025
Christopher
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
One night stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Giles
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giles
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Philip
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Lewis
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sadly not a great nights sleep, but large rooms
Lewis
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
leonie
Viatge en parella
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
leonie
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
CAROL
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Loved it
CAROL
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
rebecca
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rebecca
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Abbie
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abbie
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Janice
Viatge en parella
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janice
Estada d’1 nit (febr. 2025)