Hotel one66
Hotel per a famílies amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel one66





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 172 €
taxes i impostos inclosos
31 de des. - 1 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,8 sobre 10
Magnífic
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Alte Bildstrasse 6, Postfach 46, St. Gallen, 9015
Sobre aquest allotjament
Hotel one66
Allotjaments similars

Hotel und Spezialitätenrestaurant zur Linde
Hotel und Spezialitätenrestaurant zur Linde
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 89 opinions
Preu actual: 218 €
taxes i impostos inclosos
28 de des. - 29 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
- Taxa turística: 4.50 CHF per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20.00 CHF per adult i 20.00 CHF per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 CHF per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel one66 St. Gallen
one66 St. Gallen
Hotel one66 Hotel
Hotel one66 St. Gallen
Hotel one66 Hotel St. Gallen
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel one66
9,2
Fantàstic
9,6
Neteja
7,8
Ubicació
9,2
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan-Andre
Viatge de negocis
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel one66
Jan-Andre
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge de negocis
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mirko
Viatge de negocis
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mirko
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Waldemar
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel
Waldemar
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Jorge tadeo
30 de jul. de 2025
Jorge tadeo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Selina
28 de jul. de 2025
Selina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Abdurrahman hilmi
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdurrahman hilmi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A wonderful stay!
Karen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Eliane
9 de jul. de 2025
Eliane
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Gianluca
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gianluca
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Gianluca
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gianluca
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander Emanuel
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander Emanuel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hans-Jörg
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans-Jörg
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
ERIC
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ERIC
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Maria
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modern hotel near St Gallen


Maria
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge de negocis
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Melinda
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melinda
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
26 de des. de 2024
Carlos
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Hans
Viatge en família
28 de nov. de 2024
Hans
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Roland
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Roland
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Christiane
4 de nov. de 2024
Christiane
Estada d’1 nit (nov. 2024)
