Waalwijk
Hotel de luxe amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Waalwijk





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bevrijdingsweg 1, Sprang-Capelle, 5161 BZ
Sobre aquest allotjament
Waalwijk
Allotjaments similars

Boat apartment Rotterdam Hoop
Boat apartment Rotterdam Hoop
- Cuina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
10.0 de 10, Excepcional, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.06 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 13 i 32 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Feel Safe at NH (NH Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5.
L’allotjament també es coneix com a
Nh Waalwijk Hotel Sprang-Capelle
Nh Waalwijk Sprang-Capelle
NH Waalwijk
Waalwijk Hotel
Waalwijk Sprang-Capelle
Waalwijk Hotel Sprang-Capelle
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Waalwijk
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
7,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
14 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Gary
11 de juny de 2022
Gary
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Jonsson
8 de juny de 2022
Jonsson
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Gary
Viatge de negocis
5 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gary
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Jmf
4 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jmf
Estada de 2 nits (maig 2022)
6/10, Acceptable
Rajendra
Viatge de negocis
3 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rajendra
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Nele
Viatge en família amb nens petits
29 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nele
Estada de 2 nits (maig 2022)
4/10, Deficient
Natalia
28 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Natalia
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Katie
20 de maig de 2022
Katie
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Ivo
18 de maig de 2022
Ivo
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Naoual
Viatge en família
9 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Naoual
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Karim
8 de maig de 2022
Karim
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Richard
4 de maig de 2022
Richard
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
22 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Alan
Viatge en grup
11 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Alan
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Tanja
10 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guter Aufenthalt, tolles Frühstück
Tanja
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Ulises
Viatge de negocis
3 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulises
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
CAROLINE
Viatge de negocis
10 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CAROLINE
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
ALEXANDER
Viatge de negocis
28 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALEXANDER
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Kay
Viatge de negocis
19 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gutes Hotel, gut erreichbar, tolles Preis-Leistung
Kay
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Jörg
27 de des. de 2021
Jörg
Estada de 4 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Bogdan
Viatge de negocis
18 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bogdan
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Sérgio
Viatge en família
15 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect hotel location for Efteling
Sérgio
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
J. van
Viatge en parella
12 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
J. van
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
angelo
Viatge de negocis
8 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
angelo
Estada de 4 nits (nov. 2021)








