Hotel Marul
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Estàtua de Gregori de Nin
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marul





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit
Llençols de cotó egipci
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit
Llençols de cotó egipci
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ciril-Metodova 7, Split, 21000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Boutique Hotel Luxe
Boutique Hotel Luxe
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 933 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 31 de març, 1.86 EUR per persona i per nit per als adults; 0.93 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 30 de setembre, 2.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.25 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 38 EUR per habitació només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marul
Hotel Marul Split
Hotel Marul Hotel
Marul Split
Hotel Marul Split
Hotel Marul Hotel Split
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marul
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marisa
Viatge en grup
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marisa
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Stephanie, Denver
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephanie
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kelley
Viatge en grup
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Kelley
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
arnaldo
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ótima localização
arnaldo
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fabian
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabian
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge en grup
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisk hotel i den gamle bydel
Frank
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ting-Sheng
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good service
Ting-Sheng
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en parella
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Irene Katharina
12 de set. de 2024
Irene Katharina
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Edward
Viatge en grup
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weekend in Split
Edward
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
david, East Otis
Viatge en família
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
david
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Dawn
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dawn
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
M.Carmen
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
M.Carmen
Estada de 3 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
KSHITIJ
Viatge en parella
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
KSHITIJ
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
John
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Solo Travel
John
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Maja
Viatge en família
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maja
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria
19 de jul. de 2024
Maria
Estada de 3 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Anne-Mari Holte
Viatge en família
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hyggelig hotell
Anne-Mari Holte
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
LUIS
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Giuseppe
Viatge en parella
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppe
Estada de 7 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Katja Ehtonen
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katja Ehtonen
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Hongjun
27 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hongjun
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Melloney
Viatge en família
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melloney
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
eric
Viatge en família amb nens petits
3 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
eric
Estada de 2 nits (abr. 2024)