Hotel batuda
Hotel a Split amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel batuda





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite Deluxe

Estudi en suite Deluxe
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble romàntica

Habitació doble romàntica
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

84 Solinska ul., Split, Splitsko-dalmatinska županija, 21000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Pax
Hotel Pax
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 188 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 31 de març, 1.86 EUR per persona i per nit per als adults; 0.93 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 30 de setembre, 2.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.25 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel batuda Hotel
Hotel batuda Split
Hotel batuda Hotel Split
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel batuda
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rupam, Odense
Viatge en parella
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rupam
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Amolesh
Viatge en grup
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amolesh
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Helena
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helena
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
2 de gen. de 2025
Justin
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Pablo
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pablo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Arni
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arni
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria Eugenia
Viatge de negocis
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Eugenia
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
HERNAN
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HERNAN
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Alejandro
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandro
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Chesca
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chesca
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Miseon
Viatge en grup
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miseon
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Hubert
25 d’ag. de 2024
Hubert
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Antonio J.
Viatge en família
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bien
Antonio J.
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
ILMI
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
ILMI
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sami
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sami
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
JESUS, hialeah
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JESUS
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Luciany
Viatge en família
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciany
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Anja
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anja
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
MARIAN
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIAN
Estada de 7 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
SAEID
Viatge en parella
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SAEID
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Vatanshlall
14 d’oct. de 2023
Vatanshlall
Estada de 7 nits (oct. 2023)