Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel As





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual estàndard, bany privat

Habitació doble per a ús individual estàndard, bany privat
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kopilica 8a, Split, 21000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 31 de març, 1.86 EUR per persona i per nit per als adults; 0.93 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 30 de setembre, 2.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.25 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 67 EUR per vehicle (només l'anada, 8 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel As
Hotel As Split
As Split
Hotel As Hotel
Hotel As Split
Hotel As Hotel Split
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel As
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA JOSE
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIA JOSE
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dubravko
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Dubravko
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christina
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Morhles
13 d’oct. de 2024
Morhles
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Salomon
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Salomon
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Renee
27 de set. de 2024
Renee
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Ellie
10 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ellie
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kyrell
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyrell
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Christina
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Christina
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Anna
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Svein Bjarne
4 de jul. de 2024
Svein Bjarne
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Anthony, Houston
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anthony
Estada de 7 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Chihhsien
Viatge en grup
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worth every penny
Chihhsien
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Roland
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roland
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Ethan
31 de maig de 2024
Ethan
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Drazen
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Drazen
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Julian
Viatge en parella
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Pichot
Viatge en grup
17 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super honnête
Pichot
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Arto
Viatge en parella
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arto
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Marko
25 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marko
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Emily
23 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
4/10, Deficient
Viatger verificat
19 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not recommended at all

Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Suat
Viatge en família
11 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suat
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Aly
Viatge en parella
10 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aly
Estada de 2 nits (ag. 2023)