Bosket Luxury Rooms

Allotjament de 3.5 estrelles
Casa d'hostes a Split i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Palau de Dioclecià

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Bosket Luxury Rooms

Habitació doble superior, terrassa | Terrassa o pati
Dutxa, assecador de cabells i tovalloles
Exterior
Habitació doble superior | Roba de llit d'alta qualitat i matalassos amb encoixinament addicional
Habitació doble superior, terrassa | Roba de llit d'alta qualitat i matalassos amb encoixinament addicional

Opinions

8,2 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Servei de neteja
  • Aparcament disponible
  • S’admeten animals
  • Serveis de bugaderia
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació doble superior

7,4 sobre 10
(6 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Divan llit
Un assecador de cabells
  • 27 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 1 sofà llit doble O BÉ 2 llits individuals i 1 sofà llit individual gran

Habitació doble superior, terrassa

9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)

El més destacat

Pati
Balcó o pati moblats
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Calefacció
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Sofà llit: individual
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals i 1 sofà llit individual O BÉ 1 llit de matrimoni i 1 sofà llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Ulica Marina Držica, Split, Splitsko-dalmatinska županija, 21000

Què hi ha als voltants

  • Palau de Dioclecià - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Riva de Split - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Catedral de Sant Domnius - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Port de Split - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Platja de Žnjan - 5 minuts en cotxe - 3.3 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Split: 9 min a peu
  • Aeroport de Split (SPU): a 33 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Šug Restaurant - ‬2 minuts a peu
  • ‪String’s Cocktail & Guitar Bar - ‬4 minuts a peu
  • ‪Caffe Bar SENNA - ‬3 minuts a peu
  • ‪The Daltonist - ‬5 minuts a peu
  • ‪Casa De Fuego - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Bosket Luxury Rooms

Casa d'hostes a prop de Riva de Split
Palau de Dioclecià i Port de Split se situen a prop d'on és Bosket Luxury Rooms, que ofereix una terrassa, un jardí i serveis de tintoreria o bugaderia. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquesta casa d'hostes, s'inclouen els següents:
  • Aparcament (de pagament), servei de recollida a l'aeroport (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Magatzem d'equipatge, atenció multilingüe i allotjament lliure de fum
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, caixa forta a la recepció i mobiliari a l'aire lliure
  • A les opinions dels clients es diuen meravelles de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment tenen avantatges com ara roba de llit d'alta qualitat i espais de treball aptes per a portàtils. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Matalassos amb encoixinament addicional, llits addicionals (de pagament) i divans llit
  • Dutxes i assecadors de cabells
  • Televisors LCD de 102 cm amb canals digitals
  • Armaris robers o de rebost, calefacció i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de recollida a l'aeroport obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament les instal·lacions (25 EUR per dia)
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Jardí
  • Mobles a l'aire lliure
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Sense ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Divan
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Assecador de cabells
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 102 cm amb canals digitals

Altres

  • Cadira d'escriptori
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no disposa de recepció
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual han de posar-se en contacte amb l'allotjament amb antelació per poder rebre les instruccions per fer l'entrada i la informació sobre la caixa de seguretat. rebuda de l'amfitrió.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Abans de fer la sortida, els clients poden netejar personalment l'allotjament, o bé pagar un càrrec per neteja addicional (5 EUR).

Mètodes d’accés

L'amfitrió et rebrà i caixa de seguretat

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 25 EUR per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 25.0 EUR per dia
Hi ha bressols disponibles per 15.0 EUR per dia.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per vehicle (3 persones com a màxim).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 50 EUR.
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25 EUR per dia.
  • Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per dia.
  • Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Bosket Luxury Rooms Split
Bosket Luxury Rooms Guesthouse
Bosket Luxury Rooms Guesthouse Split

Preguntes freqüents

Bosket Luxury Rooms accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 25 EUR per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Bosket Luxury Rooms?

Hi ha aparcament disponible per 25 EUR per dia. Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Bosket Luxury Rooms?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Bosket Luxury Rooms?

Registre de sortida: 10:00.

Bosket Luxury Rooms ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de trasllat de l'aeroport a l'hotel (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 50 EUR per vehicle.

On es troba Bosket Luxury Rooms?

Aquesta casa d'hostes es troba a Lučac-Manuš i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Museu Marítim Croat, Palau de Dioclecià i Riva de Split. Port de Split i Platja Bacvice també són a menys de 15 min. Estació de Split és a 9 min a peu i Estació de Split Predgrade, a 26 min.

Opinions

Opinions: Bosket Luxury Rooms

8,2

Molt bo

8,2

Neteja

7,6

Comoditats

8,2

Personal i servei

8,2

Respecte al medi ambient

8,0

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 39 de 79 opinions
Puntuació 8: Bo. 19 de 79 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 11 de 79 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 79 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 79 opinions

Opinions

8/10, Bo

Selim Justin

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Personal i servei
Die Kommunikation erfolgte über Whatsapp - sehr, sehr nettes und zuvorkommendes Personal, da fühlt man sich direkt wohl. Preis-Leistung-Verhältnis ist top. Der Zustand und der Ausblick sind i.O.
Estada de 6 nits (oct. 2025)

4/10, Deficient

Florian

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Check in lief sehr gut. Leider empfanden wir die Zimmer alles andere als „Luxury“. Alles war ziemlich verlebt. Sauberkeit war ok, aber mehr auch leider nicht.
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

SHANNON

Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The property shows it has limited parking on property and to call and reserve a spot.With several attempts to email and call property I finally made contact and reserved 2 parking spots over the phone. When we arrived, we got sent to a public parking lot several blocks away. This normally wouldn't be a problem but we had people with mobility issues. This is why we needed parking on property. To be clear, they do not have any parking on the property. We would have stayed somewhere else to stay if this was clear.
Estada de 2 nits (set. 2025)

4/10, Deficient

Raymond

Estada de 3 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Mirvana

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)

2/10, Horrible

Bryony

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The apartment was unclean.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Shakhlo Amy

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Place was good for the price. We booked the room with the balcony but when checked in it was second level and no balcony. It says luxury, but chandelier was broken and no coffee machine. Bed was two twin mattresses together instead of big one, we had one year old baby and it was not comfortable to lay her in the middle of the crack. Property outside was dirty with trash. I know it’s busy season for them. But I get disappointed when rooms advertised wrong. Also no reception.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Phillip

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Check in and staff were very very helpful. We only needed the room for one night so all good, if I was staying longer it would not work. The metal window shutters would not open so the room felt like a cave with no natural light. The room was fine but very basic and more like student accommodation than luxury accommodation. Once again, check in was great and very helpful.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Isabell

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Elias

Estada de 5 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Casper

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Hulya

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Ana Isabel

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Close to main touristic places

Great place with AC, very close to the main touristic area of Split. Staff were attentive.
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Katherine

Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Adrien

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja
Correct apartment for one night. No kitchen. The fridge was not working. But clean and well located close to the city center
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

Linda

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
It was most of the time quiet, except the last day. Children were screaming in the hallway. The entrance (outside) was full of
Estada de 5 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

Début de saison

Une nuit en famille avec deux ado dans un canapé lit minuscule, l'extérieur n'a pas été nettoyé, mégots de cigarettes par terre et reste de nourriture, cuvette de toilette cassé heureusement qu'on nous a pas compté les frais de ménage. Le plus que je pourrais dire c'est la literie du lit principal.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

2/10, Horrible

Theodore

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bedbug infestation. No front desk to report it. Refused a refund. Absolutely disgusting, avoid.
Estada de 3 nits (oct. 2024)

4/10, Deficient

Dragana

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Der kontakt mit der Agentur war ok, sehr bemüht und nett! Das wars dann auch schon mit den positiven sachen .. das was ich gebucht habe und das was wir bekommen haben waren 2 verschiedene paar schuhe 😅 .. zb gebucht wurden 2 einzelbetten bekommen haben wir ein doppelbett .. das bett war wirklich nicht das bequemste.. ebenso war das zimmer leider alles andere als sauber und schön .. vorhang abgerissen .. sofa fleckig .. sand im bett wie das auch immer dahin kommt 🙂‍↕️ … blutfleck auf polster …. Das schönste an der Unterkunft ist der gang und die Orchidee 🥲
Estada d’1 nit (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Yessica

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2024)

8/10, Bo

DO YOUNG

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Lila

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Un hotel recommandé avec un bon appel qualité-pri

Disponibilité des equipes reception et menage. Amabilite et adaptation du service.
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Frode

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Frode

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Oluwatomi

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (set. 2024)