Bosket Luxury Rooms
Casa d'hostes a Split i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Palau de Dioclecià
Galeria de fotos de l’allotjament Bosket Luxury Rooms





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
7,4 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Divan llit
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, terrassa

Habitació doble superior, terrassa
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Pati
Balcó o pati moblats
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Calefacció
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Sofà llit: individual
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ulica Marina Držica, Split, Splitsko-dalmatinska županija, 21000
Sobre aquest allotjament
Bosket Luxury Rooms
Allotjaments similars

Prima Luce Downtown
Prima Luce Downtown
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.0 de 10, Molt bé, 244 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per vehicle (3 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 50 EUR.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Bosket Luxury Rooms Split
Bosket Luxury Rooms Guesthouse
Bosket Luxury Rooms Guesthouse Split
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Bosket Luxury Rooms
8,2
Molt bo
8,2
Neteja
7,6
Comoditats
8,2
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família amb nens petits
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 6 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Florian
Viatge en família
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions




Florian
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
SHANNON
Viatge en grup, Viatge en família
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHANNON
Estada de 2 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Raymond
15 de set. de 2025
Raymond
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Mirvana
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mirvana
Estada de 3 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Bryony
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryony
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Shakhlo Amy
Viatge en família amb nens petits
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shakhlo Amy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Phillip
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Phillip
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Isabell
18 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Isabell
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Elias
12 de jul. de 2025
Elias
Estada de 5 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Casper
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Casper
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Hulya
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Hulya
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Isabel
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Close to main touristic places
Ana Isabel
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Katherine
16 de maig de 2025
Katherine
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Adrien
Viatge en grup
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Adrien
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Linda
27 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada de 5 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Début de saison
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Theodore
Viatge en família
22 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Theodore
Estada de 3 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Dragana
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dragana
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Yessica
Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Yessica
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
DO YOUNG
Viatge en grup
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DO YOUNG
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lila
Viatge en grup
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un hotel recommandé avec un bon appel qualité-pri
Lila
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Frode
Viatge en grup
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frode
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Frode
Viatge en grup
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frode
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Oluwatomi
Viatge en grup
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oluwatomi
Estada de 5 nits (set. 2024)








