Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bosket Luxury Rooms





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, terrassa

Habitació doble superior, terrassa
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó o pati moblats
Pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Calefacció
Televisor LCD
Divan llit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ulica Marina Držica, Split, Splitsko-dalmatinska županija, 21000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.33 EUR per persona i per nit per adult, i 0.66 EUR per nit per client d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per vehicle (3 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 50 EUR.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Bosket Luxury Rooms Split
Bosket Luxury Rooms Guesthouse
Bosket Luxury Rooms Guesthouse Split
Preguntes freqüents
Opinions: Bosket Luxury Rooms
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Shakhlo Amy
Viatge en família amb nens petits
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shakhlo Amy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Phillip
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Phillip
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Linda
27 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada de 5 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Début de saison
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Theodore
Viatge en família
22 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Theodore
Estada de 3 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Dragana
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dragana
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Yessica
Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Yessica
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
DO YOUNG
Viatge en grup
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DO YOUNG
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lila
Viatge en grup
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un hotel recommandé avec un bon appel qualité-pri
Lila
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Frode
Viatge en grup
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frode
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Frode
Viatge en grup
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frode
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Oluwatomi
Viatge en grup
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oluwatomi
Estada de 5 nits (set. 2024)
8/10, Bo
SEUNG YONG
Viatge en família
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
SEUNG YONG
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kristian Ivar
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristian Ivar
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
JOANNE
10 de set. de 2024
JOANNE
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Tuyen Quang
Viatge en família
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and spacious rooms.
Tuyen Quang
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Espen
15 d’ag. de 2024
Espen
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
kyungchae
Viatge en grup
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kyungchae
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Kemal
Viatge en família
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kemal
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Gilvandro
27 de jul. de 2024
Gilvandro
Estada de 3 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Elsa
26 de jul. de 2024
Elsa
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Oeystein
16 de jul. de 2024
Oeystein
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Roar
Viatge en família
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roar
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Andreas
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 2 nits (juny 2024)