Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Best Location Rooms





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Terra tèrmic (bany)
Bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Terra tèrmic (bany)
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de luxe

Habitació doble de luxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Terra tèrmic (bany)
Bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Terra tèrmic (bany)
Bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11 Ul. Vlahe Bukovca, Split, 21000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 31 de març, 1.86 EUR per persona i per nit per als adults; 0.93 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 30 de setembre, 2.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.25 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Càrrec de la destinació: 2.50 EUR per persona i per nit. No s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Best Location Rooms Guesthouse Split
Best Location house Split
Best Location Rooms Split
Best Location Rooms Guesthouse
Best Location Rooms Guesthouse Split
Preguntes freqüents
Opinions: Best Location Rooms
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Juan Carlos
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
DEBEN MEJORAR LA COMUNICACION Y EL CHEK IN
Juan Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Les
4 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location
Les
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect for a short stay
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Tural
28 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and today basement rooms.
Tural
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Katja
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katja
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Klara Ásrún
19 de jul. de 2022
Klara Ásrún
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jacob
Viatge en grup
15 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Really nice!! Recommend
Jacob
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Josef
17 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Idealer Standort
Josef
Estada d’1 nit (set. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lever på ingen måde op til beskrivelsen
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Francisco
13 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Francisco
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Stian
9 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stian
Estada de 4 nits (jul. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
8 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
alain
1 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité/prix
alain
Estada de 4 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Eduardo José Pablo Martín
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo José Pablo Martín
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Crimson
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Split Best Locations stay
Crimson
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Zeljko
22 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zeljko Stockholm
Zeljko
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)