Seehotel Jaegerhof Hubertus
Per gaudir del sol i de la diversió a la platja, a prop de Llac Thun
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Seehotel Jaegerhof Hubertus





Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual de disseny, 1 dormitori, balcó, vistes al llac

Habitació doble per a ús individual de disseny, 1 dormitori, balcó, vistes al llac
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Calefacció
Televisor
Un cobrellit
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual econòmica, 1 dormitori, fumadors, vistes a la muntanya

Habitació doble per a ús individual econòmica, 1 dormitori, fumadors, vistes a la muntanya
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Televisor
Sofà llit: individual
Un cobrellit
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de disseny, 1 dormitori, balcó, vistes al llac

Habitació doble de disseny, 1 dormitori, balcó, vistes al llac
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Calefacció
Televisor
Sofà llit: individual
Un cobrellit
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Habitació quàdruple familiar, 2 dormitoris, 2 banys, vistes al llac
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Televisor
Sofà llit: individual
Un cobrellit
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, 1 dormitori, balcó, vistes al llac

Habitació amb dos llits individuals Comfort, 1 dormitori, balcó, vistes al llac
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Calefacció
Televisor
Sofà llit: individual
Un cobrellit
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual Comfort, 1 dormitori, balcó, vistes al llac

Habitació doble per a ús individual Comfort, 1 dormitori, balcó, vistes al llac
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Calefacció
Televisor
Sofà llit: individual
Un cobrellit
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica, 1 dormitori, fumadors, vistes a la muntanya

Habitació amb dos llits individuals econòmica, 1 dormitori, fumadors, vistes a la muntanya
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Calefacció
Televisor
Sofà llit: individual
Un cobrellit
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Interlakenstrasse 136, Spiez, BE, 3705
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Restaurant Bellevue au Lac
Hotel Restaurant Bellevue au Lac
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 252 opinions
Preu actual: 198 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 1.00 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
- Taxa turística: 3.50 CHF per persona i per nit
- Taxa del complex turístic de 4.50 CHF per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 20 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 70 CHF per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Jaegerhof Hubertus Faulensee
Jaegerhof Hubertus Faulensee
Seehotel Jaegerhof Hubertus Hotel Spiez
Seehotel Jaegerhof Hubertus Hotel
Seehotel Jaegerhof Hubertus Spiez
Seehotel Jaegerhof Hubertus
Seehotel Jaegerhof Hubertus Hotel
Seehotel Jaegerhof Hubertus Spiez
Seehotel Jaegerhof Hubertus Hotel Spiez
Preguntes freqüents
Opinions: Seehotel Jaegerhof Hubertus
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Abhishek
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abhishek
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en grup
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Andreas
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bill
Viatge en família
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bill
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alyssa
Viatge en parella
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alyssa
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Donald
Viatge en parella
22 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donald
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
14 de juny de 2025
Jonathan
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
mohammed
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

mohammed
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Irene
Viatge en parella
12 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Irene
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Sai Prashanth
Viatge en parella
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sai Prashanth
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Seyda
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seyda
Estada de 3 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Florent
2 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Florent
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
hassan
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hassan
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Zengxing
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zengxing
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Dawn
Viatge en família amb nens petits
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dawn
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Michelle
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelle
Estada de 3 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Mesut
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mesut
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Pichit
24 de des. de 2024
Pichit
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Harald
Viatge en parella
10 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harald
Estada de 3 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
william
Viatge en família
14 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
william
Estada de 3 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
Gilles
3 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilles
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Hans Rudolf
28 de set. de 2023
Hans Rudolf
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Richard, montreal
24 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 4 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Poonam
Viatge en família
23 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Poonam
Estada de 2 nits (set. 2023)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols