Rabot Hotel from Hotel Chocolat
Hotel de luxe amb spa complet i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rabot Hotel from Hotel Chocolat





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran (Lodge)

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran (Lodge)
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Dormitoris
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran (Luxe Lodge)

Habitació, 1 llit de matrimoni gran (Luxe Lodge)
10,0 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rabot Estate, Soufrière
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Green Fig Resort & Spa
Green Fig Resort & Spa
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Tot inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 129 opinions
Preu actual: 286 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 16.20 XCD per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 220 XCD per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 18 anys
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
L’allotjament també es coneix com a
Boucan Chocolat
Boucan Chocolat Soufriere
Boucan Hotel Chocolat
Boucan Hotel Chocolat Soufriere
Chocolat Hotel
Hotel Chocolat
Boucan By Hotel Chocolat St. Lucia/Soufriere
Preguntes freqüents
Opinions: Rabot Hotel from Hotel Chocolat
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Keleisha
Viatge en grup, Viatge en família
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keleisha
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Samantha
Viatge en grup
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Lauren
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Lauren
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
4 de juny de 2025
Matthew
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daonan
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Daonan
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pennylyn
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pennylyn
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Philos, El Paso
Viatge en parella
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philos
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
23 d’abr. de 2025
Christian
Estada de 9 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jillian
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jillian
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Akiva
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akiva
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Michaela
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The best

Michaela
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Flor
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flor
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
James
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
LuQuandra
24 de febr. de 2025
LuQuandra
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Josh
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josh
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ashley
Viatge en grup
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashley
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en parella
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Sam
Viatge en parella
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sam
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Moin
9 de febr. de 2025
Moin
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nikhil Dineshbhai
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikhil Dineshbhai
Estada de 4 nits (gen. 2025)