Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rivers Hotel & Restaurant





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite Deluxe (Apartment)

Estudi en suite Deluxe (Apartment)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kaai 6, 4524 CK, Sluis, Zeeland, 4524CK
Sobre aquest allotjament
Rivers Hotel & Restaurant
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.80 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.00 EUR per adult i 9.95 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 4.00 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús del bressol: 14.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Rivers Hotel Sluis
Rivers Sluis
Rivers & Restaurant Sluis
Rivers Hotel & Restaurant Hotel
Rivers Hotel & Restaurant Sluis
Rivers Hotel & Restaurant Hotel Sluis
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rivers Hotel & Restaurant
9,2
Fantàstic
9,6
Neteja
9,6
Ubicació
9,4
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Herman
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Herman
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Robert
Viatge en parella
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Robert
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Henning
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henning
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
14 de juny de 2025
Patrick
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en parella
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Hugo
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hugo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Kendre
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kendre
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MarLeen
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top verblijf
MarLeen
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dirk
Viatge en família
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dirk
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Markus
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gute Basis
Markus
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Derkien
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Derkien
Estada de 8 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Hanna
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hanna
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Henk
Viatge en parella
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henk
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Ernst
Viatge en parella
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ernst
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Aad
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aad
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Sofie
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sofie
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Erik
26 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veel veranderd
Erik
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Frans
10 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frans
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Christel
10 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christel
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
7 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Michel
Viatge en parella
22 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michel
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Richard
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (ag. 2023)