Mr. Todd Hotel
Hotel amb un bar i a prop de l'atractiu següent: Passeig Marítim de Sliema
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mr. Todd Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, balcó

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, balcó
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(30 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

26 Manwel Dimech Street, Sliema, SLM1059
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lady Todd
Lady Todd
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Bar
8.8 de 10, Excel·lent, 37 opinions
Preu actual: 103 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.50 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 8.00 EUR per adult i 4.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 25 EUR per habitació només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Malta. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Mr. Todd Hotel Sliema
Mr. Todd Sliema
Mr. Todd Hotel Hotel
Mr. Todd Hotel Sliema
Mr. Todd Hotel Hotel Sliema
Preguntes freqüents
Opinions: Mr. Todd Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Louise
Viatge de negocis
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Maria
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Matea, Zagreb
Viatge en grup
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matea
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jazmin
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jazmin
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Zuzanna
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zuzanna
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tanzin
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tanzin
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Zoe
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great find, lovely little hotel
Zoe
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jens
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jens
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jana
21 d’abr. de 2025
Jana
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daryn
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Daryn
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
VASILEIOS
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VASILEIOS
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick Joel
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick Joel
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Ayobami
Viatge en parella, Viatge en família
27 de març de 2025
Ayobami
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel
Thomas
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Morgan
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Morgan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Stian Michael
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location, value and clean
Stian Michael
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Fulvio
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fulvio
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value, super breakfast
Paul
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Zhenzhen
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zhenzhen
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Falkor
21 de gen. de 2025
Falkor
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Georges
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Georges
Estada de 9 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
lonnie
Viatge en parella
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
lonnie
Estada de 5 nits (set. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels