ibis Sion Hotel
Hotel per a famílies amb restaurant i bar
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Sion Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 106 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, diversos llits

Habitació, diversos llits
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Habitació superior, 1 llit doble
7,0 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenue Grand Champsec 21, Sion, VS, 1950
Sobre aquest allotjament
ibis Sion Hotel
Allotjaments similars

Moxy Sion
Moxy Sion
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 345 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 CHF per persona i per nit per adult, i 1.00 CHF per nit per client d'entre 6 i 15 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17 CHF per adult i 8.50 CHF per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 8 CHF per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 20 CHF per animal de companyia per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
ibis Est Hotel Sion
ibis Sion Est
ibis Sion Est Hotel
Accor Sion Est
ibis Sion
ibis Sion Hotel Sion
ibis Sion Hotel Hotel
ibis Sion Hotel Hotel Sion
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: ibis Sion Hotel
8,0
Molt bo
8,6
Neteja
7,2
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
30 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Luca
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luca
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ALEXANDER
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALEXANDER
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Doris
Viatge en grup
26 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zu teuer
Doris
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Gilda
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilda
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Marcel
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Svein
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Svein
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Janne L R
7 de jul. de 2025
Janne L R
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruno
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Hazel
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hazel
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
7 de juny de 2025
Samuel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cindy
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cindy
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Francis
25 de maig de 2025
Francis
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Claire
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon établissement
Claire
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jean-Philippe - Eric
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Philippe - Eric
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jungheinrich AG Barbara
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jungheinrich AG Barbara
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nikki
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nikki
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Philipp
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Käfer im Bett
Philipp
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Laetitia
Viatge en parella
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Laetitia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Stefan
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Stefan
Estada de 3 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Burkhard
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Burkhard
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
haluk
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
haluk
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge de negocis, Viatge en grup
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Zhen-Zhong
Viatge en família
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zhen-Zhong
Estada de 4 nits (gen. 2025)








