Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Salim Inn





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 20 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Twin)

Habitació superior (Twin)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 21-22, Lorong Salim 17, Farley Commercial Centre, Sibu, 96000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Qu Lin Resident
Qu Lin Resident
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 47 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50.00 MYR per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
L’allotjament també es coneix com a
Salim Inn Sibu
Salim Inn
Salim Sibu
Salim Inn Sibu
Salim Inn Hotel
Salim Inn Hotel Sibu
Preguntes freqüents
Opinions: Salim Inn
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
EVELYNE
8 de gen. de 2023
EVELYNE
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
MOHD ZULKEFLI
17 de des. de 2021
MOHD ZULKEFLI
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Kong
17 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cleanliness
Kong
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Kong
10 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Finally having a good rest at Salim Inn
Kong
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Kong
24 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kong
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Kong
18 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kong
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Ng
Viatge de negocis
30 de juny de 2020
Ng
Estada de 3 nits (juny 2020)
6/10, Acceptable
ng
15 de juny de 2020
ng
Estada de 2 nits (juny 2020)
6/10, Acceptable
ng kuan herng
15 de juny de 2020
ng kuan herng
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Kong
9 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing price
Kong
Estada d’1 nit (juny 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
wong
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
wong
Estada de 3 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Herbert
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Übernachtungsmöglichkeit ausserhalb des zentrums
Herbert
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Lisa
5 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
Lisa
Estada de 6 nits (set. 2018)
8/10, Bo
LING HSIA
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LING HSIA
Estada d’1 nit (juny 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de març de 2018
Normal
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Clean
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
clare, kuching
27 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean budget hotel
clare
Estada d’1 nit (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
ROSELINAWATI
30 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wonderful experience
ROSELINAWATI
Estada d’1 nit (ag. 2017)
4/10, Deficient
Clement, Sarawak
30 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Improvement Required
Clement
10/10, Excel·lent
MOHD ZULKEFLI
24 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MOHD ZULKEFLI
8/10, Bo
Tan
7 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
clean hotel
Tan
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de des. de 2016