Suzukiya Ryokan
Ryokan amb servei complet de spa, molt a prop de Kamasaki Onsen
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Suzukiya Ryokan





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 119 €
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple tradicional, bany compartit (Japanese Style)

Habitació triple tradicional, bany compartit (Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, bany compartit

Habitació amb dos llits individuals, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals tradicional, bany compartit (Japanese Style)

Habitació amb dos llits individuals tradicional, bany compartit (Japanese Style)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual tradicional, bany compartit (Japaense Style)

Habitació individual tradicional, bany compartit (Japaense Style)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-38 Kamasaki Fukuokakuramoto, Shiroishi, Miyagi, 989-0231
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Venezian Hotels Shiroishi Zao
Venezian Hotels Shiroishi Zao
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 193 opinions
Preu actual: 131 €
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Suzukiya Ryokan Shiroishi
Suzukiya Shiroishi
Suzukiya Ryokan Ryokan
Suzukiya Ryokan Shiroishi
Suzukiya Ryokan Ryokan Shiroishi
Preguntes freqüents
Opinions: Suzukiya Ryokan
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daijo, kitakusimo
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daijo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eugene, Lynnwood
Viatge en parella
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugene
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hikaru
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hikaru
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jack, Tokyo
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Jack
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Onsen
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
CHAO YI
7 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHAO YI
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Jake
14 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent remote hotel
Jake
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Ella, Melbourne
4 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ella
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
teketekemouse, 浜松
13 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
teketekemouse
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
M
3 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
M
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Chung Ting
18 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
傳統日式溫泉旅館
Chung Ting
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Diaboli, Vantaa
5 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tyylikäs Ryokan mukavalla maaseudulla
Diaboli
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Katagai
19 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Katagai
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Enrico
7 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inaspettatamente felice!!
Enrico
Estada de 2 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Bryan
6 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect.
Bryan
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Liming
7 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liming
Estada d’1 nit (juny 2017)