Marigold- Newly Renovated Hotel

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: temple de Sai Baba de Shirdi

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Marigold- Newly Renovated Hotel

Entrada de l'allotjament
Entrada de l'allotjament
Façana frontal de l'allotjament
Façana frontal de l'allotjament
Estudi en suite executiu | Caixa forta a l'habitació, mobiliari individual i escriptori

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions
  • Aire condicionat
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 63 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions

Habitació executiva

El més destacat

Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Bany privat
Cafetera/tetera
  • 27 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite presidencial

El més destacat

Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
2 Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Bany privat
  • 2 dormitoris
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits de matrimoni grans

Estudi en suite executiu

El més destacat

Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació prèmium

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Bany privat
Cafetera/tetera
  • 26 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Bany privat
Cafetera/tetera
  • 27 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació Deluxe

El més destacat

Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Bany privat
Cafetera/tetera
  • 26 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació

El més destacat

Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Bany privat
Cafetera/tetera
  • 23 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Marigold- Newly Renovated Hotel és a Rahata, al centre. Parc de Sambhaji i Turó de Brahmagiri són una bona mostra de la bellesa natural de la regió. També pots apropar-te a atractius turístics com ara Parc Aquàtic Wet n Joy o Samadhi de Shri Tatya Kote. També val la pena visitar Lendi Baug i Ašram d'Upasani Maharaj.
Mapa
S.No 5/20 Shiv Road, Tal Rahata Dist, Ahmednagar, Rahata, Maharashtra, 423109

Què hi ha als voltants

  • Parc Aquàtic Wet n Joy - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Temple Shri Saibaba Sansthan - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • temple de Sai Baba de Shirdi - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Dwarkamai - 10 minuts a peu - 0.8 km
  • Nou Prasadalaya - 17 minuts a peu - 1.5 km

Com moure’s per la zona

  • Sainagar Siridi Station: 10 min en cotxe
  • Aeroport d'Aurangabad-Chilkalthana (IXU): a 115 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Sai Sagar Food Court - ‬9 minuts a peu
  • ‪Café Coffee Day - ‬11 minuts a peu
  • ‪Checkers - ‬7 minuts a peu
  • ‪Little Italy - ‬7 minuts a peu
  • ‪Hotel Siddhant - ‬10 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Marigold- Newly Renovated Hotel

Hotel a prop de temple de Sai Baba de Shirdi
A Marigold- Newly Renovated Hotel t'esperen servei de bugaderia i tintoreria, un gimnàs obert les 24 hores i un centre de negocis. El restaurant de les instal·lacions, The Tulip, ofereix cuina vegetariana. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de recollida gratuït a l'estació de tren, ascensor i allotjament lliure de fum
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, sales de reunions i botiga de regals o quiosc
Característiques de l'habitació
Les 61 habitacions moblades individualment tenen servei d'habitacions les 24 hores i espais de treball aptes per a portàtils, a més de serveis com ara wifi gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i bidets
  • Televisors LCD amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, cafeteres/teteres i ventiladors de sostre

Idiomes

Anglès i hindi.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de recollida i retorn a l'estació de tren gratuït
  • Aparcament sense assistència gratuït i vigilat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • The Tulip

Activitats

  • Gimnàs obert les 24 hores

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Terres de rajola a l'habitació

Més serveis

  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
  • Construït l'any 2012
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Bidet
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer l'entrada més tard de l'horari establert: 3000 INR entre les 12:30 i les 14:30.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'estació de tren; els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Durant el registre d'entrada, els clients han de presentar un certificat en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Totes les persones que tinguin a partir de 10 anys han de presentar el registre de vaccinació contra la COVID-19. També cal haver rebut la pauta completa de vacunació com a mínim 14 dies abans del registre d'entrada.
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Please note that PAN cards are not accepted as identification at this property.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per entrada tardana: 3000 INR, per les entrades entre les 12:30 i les 14:30.
  • Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Marigold Regency
Marigold Regency Hotel Kopargaon
Marigold Regency Hotel Shirdi
Marigold Regency Shirdi
Marigold Regency Kopargaon
Marigold Regency
Marigold Newly Renovated
Marigold- Newly Renovated Hotel Hotel
Marigold- Newly Renovated Hotel Rahata
Marigold- Newly Renovated Hotel Hotel Rahata

Preguntes freqüents

Marigold- Newly Renovated Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Marigold- Newly Renovated Hotel?

Amb data 12 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Marigold- Newly Renovated Hotel el dia 14 d’ag. de 2025 són d'almenys 62,52 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Marigold- Newly Renovated Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Marigold- Newly Renovated Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia. Es pot fer una entrada tardana (12:30-14:30) per la taxa següent: 3000 INR.

A quina hora es fa el registre de sortida a Marigold- Newly Renovated Hotel?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Marigold- Newly Renovated Hotel?

Aquest hotel es troba a Rahata, al bell mig de la ciutat, i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Temple Shri Saibaba Sansthan i temple de Sai Baba de Shirdi. Parc Aquàtic Wet n Joy i Dwarkamai també són a menys de 10 min.

Opinions: Marigold- Newly Renovated Hotel

Opinions

8,8

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 52 de 100 opinions
Puntuació 8: Bo. 37 de 100 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 5 de 100 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 100 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 100 opinions

9,0/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

8,4/10

Comoditats

8,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Nivashini

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Had a pleasant stay.
Estada de 4 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Ravi

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Property is very clean and upscale. .
Estada d’1 nit (ag. 2025)

2/10, Horrible

Parsuram

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Ganesh

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
After long travel, we went to Shirdi Very good experience with the hotel they gave a free transport to the Saibaba Temple. All the staff are very friendly out of 10/10 👍
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

NATARAJAN

Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Venkata

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

PUSHP KUMAR, Plano

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Excellent staff esp in dining room/restaurant. Overall, all staff very pleasant, polite, helpful, and respectful. Area around property not the cleanest, but safe and walkable to temple. Low rating on facility condition because windows are loose, faucets don't work well, water pressure is low, shower curtain is hung too high so water splashes all around, towels provided are low grade for a top-rated hotel, and door lock would keep jamming, and we lost time because we had to wait until maintenance would come and "un-jam" the door lock. Upon check-in I signed a document that stated my checkout time was noon, while the front desk gentleman insisted it was 11am. He agreed to noon only after I asked him to read the paper he asked me to sign. Don't get me wrong: he was - like all other staff - very polite and respectful.
Estada de 2 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Preeti

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Highly recommended!

Great place to stay. Amazing breakfast buffet. Friendly staff. Clean room. Bathroom needs an upgrade.
Estada de 3 nits (jul. 2024)

8/10, Bo

Venkatram Reddy, CHADDS FORD

Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Deborah

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Every member of the staff from the front desk to housekeeping was amazing to work with. I was always greeting with warm smiles and professionalism. I would not consider staying at another hotel when visiting the Sai Baba temple again. Many thanks to the staff!
Estada de 2 nits (nov. 2023)

10/10, Excel·lent

Nilesh

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2023)

10/10, Excel·lent

Mehul

Estada d’1 nit (des. 2023)

10/10, Excel·lent

Saleshni

Estada de 6 nits (nov. 2023)

8/10, Bo

Mahua

Estada de 3 nits (jul. 2023)

4/10, Deficient

Srilakshmi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2023)

10/10, Excel·lent

Sarath

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Property was very good and the service was topclass
Estada d’1 nit (juny 2023)

10/10, Excel·lent

Lingamurthy Prabhu

Estada d’1 nit (març 2023)

10/10, Excel·lent

Uma

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff very friendly, courteous, and helpful both reception and housekeeping. Room very clean. ,Easy 10 minute walk to temple and dining places even closer.
Estada de 2 nits (març 2023)

10/10, Excel·lent

Rajni

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent service staff very friendly.Neat and clean atmosphere will visit again in future.
Estada d’1 nit (gen. 2023)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very clean and comfortable hotel. Staff helped with all needs and food was very nice.
Estada d’1 nit (gen. 2023)

10/10, Excel·lent

Sobha

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2022)

10/10, Excel·lent

Shrikant

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent hotel

Excellent stay in the hotel. Neat and clean, good parking, lovely free drop to the temple in their electric car. 10 min walk to the temple... nice walk. Overall, definitely recommend this hotel.
Estada d’1 nit (des. 2022)

10/10, Excel·lent

Anup

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This was one of the best hotel in Shirdi. Clean rooms & very great staff. They also provide free shuttle service to temple which was very helpful.

10/10, Excel·lent

Srinivasa

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cleanliness and customer service was great

8/10, Bo

Chennakrishnaiah

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
It's a good property. Good staff.
Estada d’1 nit (nov. 2022)