Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kurhaus Ishibashi Ryokan





Opinions
5,0 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
28 de juny - 29 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style)

Habitació tradicional (Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Japanese Style Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

185-1 Rendaiji, Shimoda, Shizuoka, 415-0031
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Shimoda Prince Hotel
Shimoda Prince Hotel
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 390 opinions
Preu actual: 110 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
The room rate does not include extra bedding for children ages 0-4.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Kurhaus Ishibashi Ryokan Shimoda
Kurhaus Ishibashi Shimoda
Kurhaus Ishibashi
Kurhaus Ishibashi
Kurhaus Ishibashi Ryokan Ryokan
Kurhaus Ishibashi Ryokan Shimoda
Kurhaus Ishibashi Ryokan Ryokan Shimoda
Preguntes freqüents
Opinions: Kurhaus Ishibashi Ryokan
Opinions
5,0
5,4/10
Neteja
5,6/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
5,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Jun
30 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jun
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
JAY LAL
Viatge en família amb nens petits
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
JAY LAL
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Rommel
Viatge en família
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
A family trip
Rommel
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
sato
31 de jul. de 2024
sato
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Kayo, San Antonio
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kayo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Tsuyoshi
Viatge en família
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tsuyoshi
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
MASAHARU
19 de maig de 2023
MASAHARU
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Jacques
Viatge en família
5 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacques
Estada de 2 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
takeshi
30 de març de 2023
takeshi
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
wai sing Sammy
Viatge en grup
12 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wai sing Sammy
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
ヒロシ
Viatge en parella, Viatge en família
10 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ヒロシ
8/10, Bo
Francisco
24 de set. de 2022
Francisco
Estada d’1 nit (set. 2022)
4/10, Deficient
なな
19 d’ag. de 2022
なな
Estada d’1 nit (ag. 2022)
2/10, Horrible
ヒデカズ
Viatge en parella
27 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
ヒデカズ
Estada de 2 nits (jul. 2022)
2/10, Horrible
shingo
18 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shingo
Estada d’1 nit (jul. 2022)
2/10, Horrible
まさひろ
12 d’ag. de 2021
まさひろ
Estada d’1 nit (ag. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
5 de maig de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
6/10, Acceptable
Iuniu, Tokyo
22 de nov. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Iuniu
Estada d’1 nit (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de jul. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)