Radisson Hotel Shimla
Hotel de luxe amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i bany turc
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Hotel Shimla





VIP Access
Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 158 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Un bidet
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Dormitori independent
Un bidet
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Un bidet
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial (Business Class)

Habitació empresarial (Business Class)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Un bidet
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Un bidet
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Un bidet
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Good Wood Estate Near Auckland Tunnel, Lower Bharari Road, Shimla, Himachal Pradesh, 171001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Welcomhotel by ITC Hotels, Shimla
Welcomhotel by ITC Hotels, Shimla
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 24 opinions
Preu actual: 114 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 5000.00 INR per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 3000.00 INR per nen (5-12 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 8000.00 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 5000 INR per nen (5-12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1200 INR per adult i 700 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 4000 INR per vehicle (només l'anada, 5 persones com a màxim).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec pel llit addicional: 4000 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Radisson Hotel Shimla
Radisson Shimla
Shimla Radisson Hotel
Shimla Radisson
Shimla Radisson
Radisson Hotel Shimla Hotel
Radisson Hotel Shimla Shimla
Radisson Hotel Shimla Hotel Shimla
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Hotel Shimla
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ashish
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashish
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sandip Singh
19 de març de 2025
Sandip Singh
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sandip Singh
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandip Singh
8/10, Bo
Mayank
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mayank
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pankaj
Viatge en parella
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pankaj
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
13 de febr. de 2025
Martin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Piyush
19 de gen. de 2025
Piyush
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Merrick
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Merrick
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Raviraj
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raviraj
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Balbir
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Balbir
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Prabhat
Viatge en família
1 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Disappointing stay, avoid for sure
Prabhat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Javinder
Viatge en parella
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Javinder
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Colin
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not bad, but not amazing
Colin
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kiran
Viatge en parella
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiran
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sukhjeevan
Viatge en família
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sukh
Sukhjeevan
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Tina
Viatge en família
1 d’oct. de 2024
Tina
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Charu
Viatge en família amb nens petits
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charu
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Prints
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Prints
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Ishan
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ishan
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Ingrid
Viatge en família
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Harmandeep Singh
Viatge en parella
12 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harmandeep Singh
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Pravesh
28 d’abr. de 2024
Pravesh
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Rajneesh
14 d’abr. de 2024
Rajneesh
Estada de 2 nits (abr. 2024)