Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
2 de jul. - 3 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Microones
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

939-15 Kawanoecho, Shikokuchuo, Ehime, 799-0101
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima
HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
6.2 de 10, 144 opinions
Preu actual: 30 €
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
R9 The Yard Shikokuchuo
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo Hotel
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo Shikokuchuo
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo Hotel Shikokuchuo
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de maig de 2025
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Asahi
5 de maig de 2025
Asahi
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Sophie
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Liv
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liv
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ito
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ito
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
YOSHIMASA
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
モーテルのような快適さ

YOSHIMASA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shirley
Viatge en parella
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shirley
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshimi
Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoshimi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Shiho
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiho
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
chiaki
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chiaki
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
ATSUSHI
Viatge en família
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ATSUSHI
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
CHIUNG CHU
Viatge en família
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHIUNG CHU
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
KOHEI
Viatge en parella
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KOHEI
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família amb nens petits
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
MISATO
Viatge en família
16 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MISATO
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Tatsuhito
Viatge en família
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatsuhito
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
po wing
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
非常好的貨櫃屋形式酒店
po wing
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Haruo
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Haruo
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
yasushi
25 de febr. de 2024
yasushi
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
TAIHSIN
Viatge en família
3 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAIHSIN
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
TAKURO
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKURO
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
FUKAYA
8 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
FUKAYA
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
TAMAI
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
出張にて
TAMAI
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
nobuhiro
Viatge de negocis
12 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nobuhiro
Estada d’1 nit (maig 2023)