Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 47 €
4 d’oct. - 5 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Microones
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Microones
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

939-15 Kawanoecho, Shikokuchuo, Ehime, 799-0101
Sobre aquest allotjament
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol ·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
R9 The Yard Shikokuchuo
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo Hotel
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo Shikokuchuo
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo Hotel Shikokuchuo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo
9,0
Fantàstic
9,6
Neteja
8,8
Comoditats
8,8
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada de 18 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Katsuya
30 de maig de 2025
Katsuya
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Asahi
5 de maig de 2025
Asahi
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Sophie
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Liv
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liv
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ito
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ito
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
YOSHIMASA
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
モーテルのような快適さ

YOSHIMASA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shirley
Viatge en parella
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shirley
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshimi
Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoshimi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Shiho
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiho
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
chiaki
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chiaki
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
ATSUSHI
Viatge en família
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ATSUSHI
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
CHIUNG CHU
Viatge en família
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHIUNG CHU
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
KOHEI
Viatge en parella
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KOHEI
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família amb nens petits
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
MISATO
Viatge en família
16 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MISATO
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Tatsuhito
Viatge en família
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatsuhito
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
po wing
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
非常好的貨櫃屋形式酒店
po wing
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Haruo
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Haruo
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
yasushi
25 de febr. de 2024
yasushi
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
TAIHSIN
Viatge en família
3 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAIHSIN
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
TAKURO
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKURO
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
FUKAYA
8 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
FUKAYA
Estada d’1 nit (oct. 2023)