Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kyma





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Loutro, Sfakia, 73011
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de març, 0.50 EUR per allotjament i per nit
- Taxa municipal: del 1 de abril al 31 de octubre, 2.00 EUR per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 7 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 500 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Kyma Hotel Sfakia
Kyma Sfakia
Kyma Hotel
Kyma Sfakia
Kyma Hotel Sfakia
Preguntes freqüents
Opinions: Kyma
Opinions
7,6
Bo
8,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
28 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Isabelle
21 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabelle
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Gisela
26 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Gisela
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Bjørn
Viatge en grup
14 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bjørn
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Kai Egil
Viatge en grup
24 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veldig bra hotell
Kai Egil
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
KALLIOPI
12 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Καθαρό κ ωραίο
KALLIOPI
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Jana
27 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jana
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
EDUARDO
8 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
EDUARDO
Estada de 6 nits (jul. 2020)
2/10, Horrible
Emmanouil
Viatge en família
26 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Οι γύφτοι..
Emmanouil
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Sigvart
2 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l ’habitació
Sigvart
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
KEIKO
Viatge en grup
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KEIKO
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Gitte
Viatge en grup
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gitte
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 6 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
jette lund
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jette lund
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
hassan
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hassan
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Eva
30 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eva
Estada de 2 nits (juny 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
30 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 6 nits (juny 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
29 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Olivier
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olivier
Estada d’1 nit (juny 2019)