Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel In Sylvis





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 dormitoris

Habitació familiar, 2 dormitoris
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Minibar
Habitació triple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 Via Friuli, 15 Piazza Aquileia, Sesto al Reghena, PN, 33079
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 9.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120.00 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Número de registre de l’allotjament: IT093043A185U8F7ZO
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sylvis Sesto al Reghena
Hotel Sylvis
Sylvis Sesto al Reghena
Hotel In Sylvis Hotel
Hotel In Sylvis Sesto al Reghena
Hotel In Sylvis Hotel Sesto al Reghena
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel In Sylvis
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos, Tatum
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Brenna
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brenna
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ciro
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Piacevole permanenza.
Ciro
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (maig 2024)
8/10, Bo
marialaura
22 de gen. de 2024
marialaura
Estada de 2 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Karin
27 de des. de 2023
Karin
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Moritz
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Moritz
8/10, Bo
John
Viatge en família
1 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Leonardo
Viatge en família
2 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonardo
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Alessandra
2 de jul. de 2023
Alessandra
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Carlotta
Viatge en grup
2 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlotta
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Beata
Viatge en família
25 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beata
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jesper
20 de jul. de 2022
Jesper
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
annalisa
Viatge en família
6 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo soggiorno

annalisa
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Marco
15 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Wilbirg
14 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilbirg
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge de negocis
8 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Positiva
Marco
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Ava
21 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soggiorno veloce
Ava
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
paola
Viatge de negocis
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
paola
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Tony
29 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tony
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
alberto, roma
1 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel grazioso e tranquillo
alberto
Estada d’1 nit (abr. 2018)