Savoy Hotel
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 7 minuts a peu de Mercat de Namdaemun
Galeria de fotos de l’allotjament Savoy Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 17 de 17 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(15 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
2 dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals júnior (NO PARKING)

Habitació amb dos llits individuals júnior (NO PARKING)
8,2 sobre 10
Molt bo
(27 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
2 dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior (NO PARKING)

Habitació doble júnior (NO PARKING)
8,0 sobre 10
Molt bo
(28 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Renovació: 2017
2 dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(29 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
2 dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Renovació: 2017
2 dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitori independent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (NO PARKING)

Habitació doble estàndard (NO PARKING)
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Renovació: 2017
2 dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Junior Double Room

Junior Double Room
Carregar totes les fotos de: Junior Twin Room

Junior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Family Suite

Family Suite
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,2 sobre 10
Molt bo
(23 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Renovació: 2017
2 dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Family Suite (No Parking, Additional Fee Occurs If Number Of People Booked & Staying Are Different)
Carregar totes les fotos de: Grand Deluxe Room

Grand Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10, Myeongdong 8na-gil, Jung-gu, Seoul, Seoul, 100-011
Sobre aquest allotjament
Savoy Hotel
Allotjaments similars

Migliore Hotel Seoul Myeongdong
Migliore Hotel Seoul Myeongdong
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.4 de 10, Bé, 1.007 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 18000 KRW per adult i 18000 KRW per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 44000.0 KRW per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 01/novembre - 31/mar ç
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Savoy Hotel Seoul
Savoy Seoul
Seoul Savoy Hotel
Savoy Hotel Hotel
Savoy Hotel Seoul
Savoy Hotel Hotel Seoul
Preguntes freqüents
Opinions: Savoy Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Chikuko
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chikuko
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
MAMIKO
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
MAMIKO
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Chigusa
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Chigusa
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Michiyo
Viatge en grup
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michiyo
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
ASAKO
Viatge en família
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ASAKO
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
KAORI
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
KAORI
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
yumiko
Viatge en família
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
yumiko
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Mayo
Viatge en família
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayo
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
MEGUMI
Viatge en grup
28 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MEGUMI
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
YURI
Viatge en família
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YURI
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Olivia Martina
Viatge en família amb nens petits
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivia Martina
Estada de 10 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Kazuhiro
Viatge en família
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Kazuhiro
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
HIROMI
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROMI
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Naruko
Viatge en grup
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naruko
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
UTO
Viatge en grup
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
UTO
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
Viatge en grup
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Mariko
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariko
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
MASAMI
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
MASAMI
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Sasoh
Viatge en grup
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sasoh
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
NAGAI
Viatge en grup
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAGAI
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
ERI
Viatge en família
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ERI
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
MIHARU
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIHARU
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas Ren Wei
Viatge en grup
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas Ren Wei
Estada de 6 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
SATOKO
Viatge en grup
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SATOKO
Estada de 2 nits (oct. 2025)








