Olive Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Parc d'Història i Cultura de Dongdaemun
Galeria de fotos de l’allotjament Olive Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (A)

Habitació Deluxe (A)
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Un bidet
Barnussos
També et pot agradar

Grand Mercure Imperial Palace Seoul Gangnam
Gangnam-gu
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 481 opinions
Preu actual: 159 €
taxes i impostos inclosos
11 de gen. - 12 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

56, Nangye-ro 29-gil, Seoul, Seoul, 03115
Sobre aquest allotjament
Olive Hotel
Allotjaments similars

Vatica Hotel Dongdaemun
Vatica Hotel Dongdaemun
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per als negocis
6.4 de 10, 215 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 35000 KRW per dia (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
La classe d'allotjament, proporcionada pel nostre sistema de classificació, es basa en el tipus d'allotjament, les comoditats i els serveis.
L’allotjament també es coneix com a
Olive Hotel Hotel
Olive Hotel Seoul
Olive Hotel Hotel Seoul
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Olive Hotel
7,0
Bo
6,6
Neteja
7,0
Comoditats
6,4
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
7,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de set. de 2025
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Melanie
Viatge en grup
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good value hotel
Melanie
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Hideyo
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Hideyo
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
HyungTaek
13 de juny de 2024
HyungTaek
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
Daechul
17 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Daechul
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
HARAN
Viatge de negocis
9 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HARAN
Estada d’1 nit (set. 2021)
2/10, Horrible
YUNJEONG
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUNJEONG
Estada d’1 nit (abr. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
27 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Soyoon
Viatge en grup
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Soyoon
Estada d’1 nit (des. 2019)

















