Hotel Classy
Hotel al centre a Seül amb aparcament amb assistència i connexió amb una estació de tren/metro
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Classy





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 57 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Studio Suite
Standard Double Room
Premium Double Room
Superior King Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13 Dobong-ro 82-gil, Gangbuk-gu, Seoul, 01062
Sobre aquest allotjament
Hotel Classy
Allotjaments similars

Design Hotel Daniel Campanella
Design Hotel Daniel Campanella
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 304 opinions
Preu actual: 31 €
taxes i impostos inclosos
3 de des. - 4 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Classy
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 d’ag. de 2025
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
TING YU
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
TING YU
Estada de 11 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MIKA
10 de jul. de 2025
MIKA
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joan
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joan
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
clean and kind



Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
??
14 de des. de 2024
??
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en grup
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lisete
Viatge en família
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charmoso e confortável




Lisete
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
HASu
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2024
HASu
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Yoon Su
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoon Su
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Chung
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chung
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Hunwoo
5 d’ag. de 2024
Hunwoo
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Man Kiu
Viatge de negocis
12 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Man Kiu
Estada de 4 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
27 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
周遭環境複雜
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge en parella
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicole
9 d’abr. de 2024
Nicole
Estada de 8 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge en parella
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 4 nits (març 2024)
2/10, Horrible
Hyunsook
Viatge en família
6 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hyunsook
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Hyung kwan
Viatge de negocis
4 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyung kwan
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Honorina
Viatge en família
24 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Honorina
Estada de 5 nits (oct. 2023)








