Forestar
Hotel a Seül amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Forestar





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 36 €
taxes i impostos inclosos
5 de gen. - 6 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
7,2 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

179, Jinheung-ro, Eunpyeong-gu, Seoul, Seoul, 03397
Sobre aquest allotjament
Forestar
Allotjaments similars

Eunpyeong Y HOTEL
Eunpyeong Y HOTEL
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Recepció oberta les 24 hores
- Microones
8.4 de 10, Molt bé, 20 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
La classe d'allotjament, proporcionada pel nostre sistema de classificació, es basa en el tipus d'allotjament, les comoditats i els serveis.
L’allotjament també es coneix com a
FORESTAR Hotel
FORESTAR Seoul
FORESTAR Hotel Seoul
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Forestar
7,2
Bo
6,6
Neteja
7,6
Comoditats
7,8
Personal i servei
6,6
Respecte al medi ambient
6,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella, Viatge en família
24 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexis
28 de nov. de 2025
Alexis
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan
Viatge en grup
23 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 2 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Ronabeth, San Jose
27 d’oct. de 2025
Ronabeth
Estada de 2 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Mariam
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mariam
Estada de 9 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Christopher
14 de jul. de 2025
Christopher
Estada de 5 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Quinten
5 de jul. de 2025
Quinten
Estada de 5 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Fie Vestergaard
13 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fie Vestergaard
Estada de 8 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nayeon
Viatge en grup
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋았어요!
Nayeon
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Gavynn
2 de juny de 2025
Gavynn
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
kanchanapohn
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
kanchanapohn
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yongsoo
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
불광동 포레스타☆☆☆☆☆
Yongsoo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
KIM JI
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KIM JI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Annie
26 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annie
Estada de 5 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Robin
3 de des. de 2024
Robin
Estada de 5 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Minsoo
Viatge de negocis
22 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Minsoo
Estada de 4 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
ERIC, Chuluota
Viatge en parella
18 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ERIC
Estada de 4 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Umar, Brussels
Viatge en família
17 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Umar
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Shanel
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Shanel
Estada de 4 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Kyung
2 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyung
Estada de 23 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Yan Yin
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yan Yin
Estada de 9 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
James
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Chris
Viatge de negocis
18 d’ag. de 2024
Chris
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Ming Chia
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
性價比還可以~
Ming Chia
Estada de 7 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Shun
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Shun
Estada de 2 nits (juny 2024)








