Forestar
Hotel a Seül amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Forestar





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 41 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

179, Jinheung-ro, Eunpyeong-gu, Seoul, Seoul, 03397
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lavilla Hotel
Lavilla Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
8.0 de 10, Molt bé, 68 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
FORESTAR Hotel
FORESTAR Seoul
FORESTAR Hotel Seoul
Preguntes freqüents
Opinions: Forestar
Opinions
7,2
Bo
6,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Gavynn
2 de juny de 2025
Gavynn
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Annie
26 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annie
Estada de 5 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Robin
3 de des. de 2024
Robin
Estada de 5 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Minsoo
Viatge de negocis
22 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Minsoo
Estada de 4 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
ERIC, Chuluota
Viatge en parella
18 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ERIC
Estada de 4 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Umar, Brussels
Viatge en família
17 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Umar
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Shanel
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Shanel
Estada de 4 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Kyung
2 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyung
Estada de 23 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Yan Yin
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yan Yin
Estada de 9 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
James
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Chris
Viatge de negocis
18 d’ag. de 2024
Chris
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Ming Chia
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
性價比還可以~
Ming Chia
Estada de 7 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Shun
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Shun
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Myung
Viatge de negocis
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Myung
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Nicolas
Viatge de negocis
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada de 3 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Eunju
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eunju
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
MOEKA
Viatge en parella
27 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MOEKA
Estada de 3 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
KOYAMA
18 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KOYAMA
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Junhyuk
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
모텔과 호텔 사이
Junhyuk
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
RINA
Viatge en parella
29 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RINA
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Geraldine
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Geraldine
Estada de 6 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Sook
26 de març de 2023
Sook
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Young Ju
Viatge en família
15 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Young Ju
Estada d’1 nit (març 2023)
4/10, Deficient
Lisa Claudia
Viatge en grup
18 de set. de 2022
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
Lisa Claudia
Estada de 6 nits (set. 2022)
Últimes tendències a Expedia
Hotels