Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament IRO Jeju





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 54 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Dúplex, 2 llits de matrimoni

Dúplex, 2 llits de matrimoni
El més destacat
Pati
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Dúplex, 1 llit de matrimoni

Dúplex, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Pati
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Pati
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
3 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Pati
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Pati
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Frigorífic
Televisor
2 Dormitoris
Un cobrellit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

75, Daepyeonggamsan-ro, Andeok-Myeon, Seogwipo, Jeju Island, 699-921
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Jeju Pureun Hotel - Formerly Chason Hotel
Jeju Pureun Hotel - Formerly Chason Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 95 opinions
Preu actual: 44 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
IRO Jeju
IRO Jeju Hostel
IRO Jeju Hostel Seogwipo
IRO Jeju Seogwipo
IRO JeJu Seogwipo, Jeju-Do
IRO Jeju Motel
IRO Jeju Pension
IRO Jeju Seogwipo
IRO Jeju Pension Seogwipo
Preguntes freqüents
Opinions: IRO Jeju
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 14 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Taewon
Viatge de negocis
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taewon
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
ELLIS
Viatge de negocis
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELLIS
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
JONG KYU
Viatge en família
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JONG KYU
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
추천
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
juhyeon
Viatge en grup
25 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가성비에 할말을 잃어버립니다.


juhyeon
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Hyeon Ju
Viatge en família
19 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyeon Ju
Estada de 2 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’abr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 d’oct. de 2019
무난하지만 아쉬운점들,,
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
24 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
byungjoon
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
byungjoon
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Byunghack
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
다음에도 머물고 싶어요
Byunghack
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Heesuk
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heesuk
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
InYong
8 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
이로펜션
InYong
Estada de 3 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
YOUNGMOK
2 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YOUNGMOK
10/10, Excel·lent
DOO YEONG
12 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
합리적인 가격, 최고의 고급스러움, 훌륭한 바다 전망
DOO YEONG
10/10, Excel·lent
째보
2 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
깨끗하고 조용한 펜션
째보
10/10, Excel·lent
JUNHO
28 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
깔끔했던 기억
JUNHO
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
친절한 사장님
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
YOUNGWOO
16 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOUNGWOO
8/10, Bo
Kai Pong, Hong Kong
4 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IRO Jeju Hotel
Kai Pong
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació