Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Les Prés d'Ondine





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 116 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble exclusiva

Habitació doble exclusiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble tradicional

Habitació doble tradicional
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5 Route de Baldenheim, Baldenheim, Bas-Rhin, 67600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Plus Hotel Les Humanistes
Best Western Plus Hotel Les Humanistes
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 203 opinions
Preu actual: 118 €
taxes i impostos inclosos
17 de jul. - 18 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia, per nit (màxim 40 EUR per estada).
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Les Prés d'Ondine Hotel
Prés d'Ondine Hotel
Prés d'Ondine Hotel Selestat
Prés d'Ondine Selestat
Les Prés d'Ondine Baldenheim
Les Prés d'Ondine Hotel Baldenheim
Preguntes freqüents
Opinions: Les Prés d'Ondine
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Unda-Barbara
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Unda-Barbara
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Amanda
1 de set. de 2024
Amanda
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
ludovic
Viatge en família
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
ludovic
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Eivind
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Svært hyggelig
Eivind
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Patricia
Viatge en parella
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Chantal
Viatge en família
11 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel magnifique
Chantal
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
nadine
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
nadine
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Fine
7 de jul. de 2023
Fine
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Armele
22 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Havre de paix
Armele
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Marion
Viatge en grup
8 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wunderschöne Tage im Elsass
Marion
Estada de 3 nits (juny 2022)
8/10, Bo
NEW
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
avis
NEW
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Carlo
Viatge de negocis
23 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Carlo
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommendable
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
OLIVIER, HARMONVILLE
Viatge de negocis
17 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
OLIVIER
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jürgen
Viatge en grup
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super Service
Jürgen
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Globalement très satisfait
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
alain, Paris
Viatge en grup
15 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
alain
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
jean-michel
18 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
jean-michel
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
SACHIKO
27 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SACHIKO
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Gilles
17 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellente prestation
Gilles
Estada d’1 nit (oct. 2017)