Melqart Hotel
Hotel a Sciacca, a la vora de l'aigua i amb un bar
Galeria de fotos de l’allotjament Melqart Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Habitació doble per a ús individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Mulini 10-12-14, Sciacca, AG, 92019
Sobre aquest allotjament
Melqart Hotel
Allotjaments similars

La Paloma Blanca Hotel
La Paloma Blanca Hotel
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 41 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 200 EUR per persona.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10.00 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Melqart Hotel
Melqart Hotel Sciacca
Melqart Sciacca
Melqart Hotel Sciacca, Sicily, Italy
Melqart Hotel Hotel
Melqart Hotel Sciacca
Melqart Hotel Hotel Sciacca
Preguntes freqüents
Opinions: Melqart Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Fabio
24 de març de 2024
Fabio
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
angela
2 de des. de 2022
angela
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Per-Eric
16 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per-Eric
Estada de 7 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Helene
30 de set. de 2022
Helene
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Giovambattista
21 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Giovambattista
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
LAURA
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo rapporto prezzo/qualità
LAURA
Estada d’1 nit (set. 2021)
6/10, Acceptable
Jean-Marc
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Hôtel mal situé
Jean-Marc
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Gualtiero
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gualtiero
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Fabio
Viatge de negocis
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Henry
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henry
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Fabio
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabio
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Lorenzo
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vacanze in moto
Lorenzo
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
HIROHSI
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
レンカー旅行におすすめ
HIROHSI
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Filippo
5 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Filippo
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Angelo
21 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simpatia e cortesia
Angelo
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Giuliano
28 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuliano
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super Hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Riccardo, Piacenza
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Riccardo
Estada d’1 nit (maig 2018)
6/10, Acceptable
Mattias
10 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Okej hotell
Mattias
8/10, Bo
marcello
8 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely few days
marcello
8/10, Bo
Giuliano
17 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuliano
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Taehwan
22 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








