Aspire Kronprinz, Trademark Collection by Wyndham
Hotel a Schwäbisch Hall amb una sauna
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aspire Kronprinz, Trademark Collection by Wyndham





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 76 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 1 llit individual

Habitació clàssica, 1 llit individual
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bahnhofstrasse 17, Schwäbisch Hall, 74523
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Sonneck
Hotel Sonneck
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 99 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
23 d’ag. - 24 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 10 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Aspire Kronprinz Trademark Collection by Wyndham
Aspire Kronprinz, Trademark Collection by Wyndham Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Aspire Kronprinz, Trademark Collection by Wyndham
Opinions
8,2
Molt bo
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Heike
Viatge en parella
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heike
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Michael
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nora
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nora
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Bo Winther
4 d’abr. de 2025
Bo Winther
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Edi
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Edi
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Irene
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Irene
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Monika
16 de des. de 2024
Monika
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Lars
Viatge de negocis
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada de 2 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Yilmaz
8 d’oct. de 2024
Yilmaz
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge de negocis
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruno
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Peter-Michael
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nettes Hotel in guter Lage
Peter-Michael
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en parella
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Bernd
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernd
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Johannes
Viatge de negocis
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johannes
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Jean Philippe
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gemütlicher Aufenthalt
Jean Philippe
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Liselotte
Viatge amb animals de companyia, Viatge en grup
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liselotte
Estada d’1 nit (maig 2024)
2/10, Horrible
Marvin
27 de maig de 2024
Marvin
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Kenji
Viatge de negocis
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenji
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Jürgen
19 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jürgen
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Thomas
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thomas
Estada de 4 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Kai
11 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kai
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Zikiya
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zikiya
Estada d’1 nit (abr. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets