Museu Mercedes Benz - 18 minuts en cotxe - 28.6 km
Cannstatter Wasen - 20 minuts en cotxe - 29.6 km
Zoo Wilhelma - 22 minuts en cotxe - 30.9 km
Museu Porsche - 30 minuts en cotxe - 36.2 km
Com moure’s per la zona
Estació de tren (S-Bahn) de Schorndorf: 17 min a peu
Estació de tren i S-Bahn de Weiler (Rems): 17 min a peu
Stuttgart (STR): a 44 min en cotxe
Restaurants
Taos Skybar - 17 minuts a peu
Engel - 16 minuts a peu
Joe Penas - 11 minuts a peu
Elefant - 17 minuts a peu
Restaurant Courage - 16 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Reich an der Rems
Hotel de 4 estrelles
Un esmorzar d'estil bufet gratuït, una terrassa i botigues a les instal·lacions són només algunes de les comoditats que ofereix Hotel Reich an der Rems. El restaurant de les instal·lacions, Neubau, ofereix esmorzars, esmorzars dinars, dinars, sopars i la possibilitat de menjar a l'aire lliure. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un bar disponibles per a tots els clients.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
Aparcament sense assistència gratis
Punt de recàrrega de cotxes elèctrics, accés a un centre de benestar a prop i registre de sortida exprés
Registre d'entrada exprés, atenció multilingüe i 2 sales de reunions
Característiques de l'habitació
A Hotel Reich an der Rems, totes les habitacions ofereixen comoditats com ara trucades internacionals gratuïtes i sales d'estar independents. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
Banys que inclouen dutxes
Televisors de plasma amb canals per satèl·lit
Sales d'estar independents, servei de neteja diari i escriptoris
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Aparcament gratuït per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions
Aparcament limitat a les instal·lacions
Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible de 06:30 a 09:00 de dilluns a divendres i de 08:00 a 10:00 els caps de setmana
Un bar
Un restaurant
Restaurants a les instal·lacions
Neubau
Activitats
Compres
Comoditats
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Serveis per als clients
Atenció multilingüe
Servei de neteja (diari)
Serveis empresarials
2 sales de reunions
Exterior
Terrassa
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Accessibilitat en cadira de rodes
Aparcament accessible en cadira de rodes
Ascensor
Bany públic accessible en cadira de rodes
Lounge accessible en cadira de rodes
Pas accessible en cadira de rodes
Recepció accessible en cadira de rodes
Restaurant accessible en cadira de rodes
Més serveis
Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Es proporcionen llençols
Bany
Bany privat
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor de plasma amb canals per satèl·lit
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei d'habitacions limitat
Altres
Caixa forta
Escriptori
Habitacions connectades disponibles
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Sala d'estar independent
Telèfon
Trucades internacionals gratuïtes
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 19:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre de sortida exprés disponible
Instruccions especials d’entrada
L'horari de la recepció és el següent: de dilluns a divendres (07:00-13:00)
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual han de contactar amb l'allotjament amb antelació per tal de rebre les instruccions per fer l'entrada; el personal de recepció els estarà esperant
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 07:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 10 EUR per allotjament per dia.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per allotjament per dia.
No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Reich der Rems Schorndorf
Hotel Reich der Rems
Reich der Rems Schorndorf
Reich der Rems
Hotel Reich an der Rems Hotel
Hotel Reich an der Rems Schorndorf
Hotel Reich an der Rems Hotel Schorndorf
Opinions: Hotel Reich an der Rems
Opinions
8,8
Excel·lent
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 29 de 59 opinions
10-Excel·lent
29
Puntuació 8: Bo. 21 de 59 opinions
8-Bo
21
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 59 opinions
6-Acceptable
7
Puntuació 4: Deficient. 2 de 59 opinions
4-Deficient
2
Puntuació 2: Horrible. 0 de 59 opinions
2-Horrible
0
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Vijayashree
6 de juny de 2025
Vijayashree
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Stefan
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Super Lokal
Stefan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roswitha
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roswitha
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gurcharan
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Very nice service
Gurcharan
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de nov. de 2024
Es war ganz Ok. Schimmel in der Dusche hätte nicht sein dürfen. Servicekraft beim Frühstück war sehr unfreundlich. Es mussten Kaffeetassen von anderen Tischen zusammengetragen werden, frische Eier waren nicht vorrätig.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jakobus
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ok
Jakobus
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Julia
Viatge en grup
30 de jul. de 2024
Julia
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Hartmut
23 de jul. de 2024
Hartmut
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Gerd
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
tv works not - battery !
Gerd
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Georg, Dublin
20 de jul. de 2024
Georg
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Broker
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Best war das Fruehstueck, in einem schonen anliegenden Restaurant.
Die Zimmer sind sehr einfach und erinnern ein bisschen an Jugendherberge.
Was aber wirklich extrem bizarr war, war das Check-Out.
Die Besitzerin sagte ich sollte alle meine Kontakdaten in ein Formular eintragen: "Wenn mir dann spaeter auf der Weiterreise etwas passiert, kann sie der Polizei sagen, dass ich hier war." Was bitte soll denn so eine Aussage?
Sehr verwirrend.
Broker
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gosi
Viatge en grup
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gosi
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Carsten
Viatge en família
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carsten
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Carolin
2 de maig de 2024
Das Hotel hat 2 separate Gebäude und ist an einer stark befahrenen Straße
Einen alten und einen neuen Trakt.
Wir waren im alten Trakt untergebracht.
Das Zimmer war schön gross und schöner Ausblick. Aber Teppichboden.
Wir hatten einen Hund dabei und da finden wir Teppichboden ein No go!
Frühstück war sehr gut !
Das
Carolin
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
una sicurezza
Sono già stata in questo hotel. Ottimo servizio come sempre.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Annette
Viatge en família
16 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geräumige Zimmer
Annette
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Thorsten
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super netter Empfang. Alles wurde perfekt erklärt. Das Hotel insgesamt und unser Zimmer haben einen sehr ordentlichen und gepflegten Eindruck gemacht. Alles war super sauber und sehr ordentlich.
Auch das dazugehörige Restaurant haben wir zum Abendessen besucht. Hervorragende Service. Unsere Speisen waren super zubereitet und haben hervorragend geschmeckt. Preis Leistung war angemessen.
Empfehlung. Gerne wieder
Thorsten
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Regina
29 d’oct. de 2023
Regina
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Elke
14 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Freundliches Personal. Gutes Frühstück
Elke
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Jane
Viatge de negocis
27 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Arrived on a Sunday to find keys in envelopes had been left on the reception desk and my room was in the building next door. The front door to the building would not unlock. I was later advised it was not functioning been due to the sun.
After multiple tries, also with someone elses card, I resigned myself to a night on the floor in reception.
Then i found someone staying at the hotel who eventually found a way in through a door in the car park at the back of the building.
Fortunately there is a garage nearby so i was able to buy a drink and snacks.
Monday night the restaurant was also closed for a "rest day". Back to the petrol station.
Tuesday morning i asked reception to book a taxi for me and gave them the address written on a piece of paper.
The taxi driver arrived on time but took me to the wrong site. He was adamant that was the address he had been given and showed it to me on his phone.
Overall, nice room, clean but the facilities were woeful with no food served on either night of my stay, a broken door and the wrong address given to the taxi driver. I shall not be returning to this hotel.
Extremely disappointing for the price.