Central Hotel Sasebo
Hotel a Sasebo amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Central Hotel Sasebo





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals empresarial, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals empresarial, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors (1 Single Bed)

Habitació individual, no fumadors (1 Single Bed)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-2 Kamikyo-machi, Sasebo, Nagasaki-ken, 857-0872
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Quintessa Hotel Sasebo
Quintessa Hotel Sasebo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 500 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 900 JPY per adult i 600 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Central Hotel Sasebo
Central Sasebo
Central Hotel Sasebo Hotel
Central Hotel Sasebo Sasebo
Central Hotel Sasebo Hotel Sasebo
Preguntes freqüents
Opinions: Central Hotel Sasebo
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
9 de març de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Masami
Viatge en família
14 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masami
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Sarah
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Just one thing...
Sarah
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
YUKA
24 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUKA
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
takayo
Viatge en família
24 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
リピありですね!




takayo
Estada d’1 nit (oct. 2021)
6/10, Acceptable
minami
21 de set. de 2021
minami
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
MASAYO
30 d’ag. de 2021
MASAYO
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Hirofumi
Viatge de negocis
17 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
便利
Hirofumi
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
MICHIYOSHI
20 de juny de 2021
MICHIYOSHI
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Anthony
28 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anthony
Estada de 2 nits (maig 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de maig de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’abr. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
yuriko
Viatge en família
14 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yuriko
Estada d’1 nit (març 2021)
4/10, Deficient
sano
Viatge de negocis
18 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
sano
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
6/10, Acceptable
takaftmi
Viatge de negocis
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
充電器
takaftmi
Estada d’1 nit (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
7 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Ikuko
Viatge de negocis
7 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ikuko
Estada de 2 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
たけひろ
Viatge en grup
22 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
たけひろ
Estada d’1 nit (març 2020)
4/10, Deficient
MASAMI
Viatge en família
14 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
煙草の臭いが‥‥
MASAMI
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
tetsuo
Viatge de negocis
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tetsuo
Estada de 5 nits (març 2020)