Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Naâd Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informaci ó sobre el barri
Naâd Hotel és a Centre històric de Sarlat-la-Canéda, a Sarlat-la-Canéda. Edifici Manoir de Gisson i Ecomuseu de la Nou són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura; si busques unes vacances actives, també pots apropar-te a AirParc Périgord i Club de golf de Lolivarie. També val la pena visitar Els Jardins d'Aigua i Jardins de Marqueyssac.

48 Avenue Gambetta, Sarlat-la-Canéda, 24200
Què hi ha als voltants
- Església de Santa Maria - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Catedral de Sarlat - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Casa de la Boétie - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Oficina de turisme de Sarlat i Périgord Noir - 5 minuts a peu - 0.4 km
- Castell de Puymartin - 2 minuts en cotxe - 1.4 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Maison Massoulier - 4 minuts a peu
- Auberge De Mirandole - 3 minuts a peu
- Le Clos Du Perigord - 1 minuts a peu
- La Clé De Voute - 3 minuts a peu
- Cafe Marcel - 4 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Naâd Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.76 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 10 EUR per dia (a 200 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Naâd Hotel Hotel
Naâd Hotel Sarlat-la-Canéda
Naâd Hotel Hotel Sarlat-la-Canéda
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Naâd Hotel
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
9,0
Comoditats
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Martinus, Breda
Viatge en parella
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martinus
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
MARIA BEGOÑA
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
MARIA BEGOÑA
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mandela, CHOLET
Viatge en parella
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mandela
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
harry
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
harry
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ian
11 d’ag. de 2025
Ian
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Anna
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Sabine
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabine
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
dominique
Viatge en grup
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
dominique
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Eric
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
beatrice
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
beatrice
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Roland
Viatge en família
14 de maig de 2025
Hôtel centre-ville
Roland
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
xiangshang
8 de maig de 2025
xiangshang
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
COLETTE
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel agreable ainsi que le personnel
COLETTE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Paula
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paula
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cedric
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cedric
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
rachel
Viatge en grup
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rachel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
isabelle
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour agreable
isabelle
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Roure
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roure
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
franck
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
franck
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stéphanie
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stéphanie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sophie
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sophie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
OLIVIER
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OLIVIER
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Manon
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manon
Estada d’1 nit (gen. 2025)