Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sho inn MINIMAL HOTEL





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
A la planta baixa
Detergent per a la bugada
Carregar totes les fotos de: Standard single room

Standard single room
També et pot agradar

Tokyu Stay Sapporo Odori
Centre de Sapporo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.131 opinions
Preu actual: 64 €
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Sho inn MINIMAL HOTEL és a Otaru, a prop d'una estació de metro. Estació d'esquí Kokusai i Resort Kiroro són dues opcions excel·lents per a aquells que busquen unes vacances actives, però si prefereixes anar de compres, no et perdis Canal d'Otaru. També val la pena visitar Museu de Caixes de Música d'Otaru i Parc Quasi-Nacional de Niseko-Shakotan-Otarukaigan. Dedica una mica de temps a informar-te de les activitats que pots fer en aquesta zona, com ara esquí.

matsugae1tyoume19ban8go, Otaru, hokkaido, 0470022
Què hi ha als voltants
- Telefèric Otaru Tenguyama - 18 minuts a peu - 1.5 km
- Museu de Caixes de Música d'Otaru - 2 minuts en cotxe - 2.1 km
- Canal d'Otaru - 3 minuts en cotxe - 2.8 km
- Ferri Shin Nihonkai - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
- Font termal Asarigawa - 7 minuts en cotxe - 8.1 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- 小樽ミルク・プラント - 2 minuts en cotxe
- 喫茶 ハシビロコウ - 3 minuts a peu
- あっぱれ亭奥沢店 - 18 minuts a peu
- Celan - 18 minuts a peu
- 麺処龍仁 - 10 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Sho inn
Sho inn MINIMAL HOTEL Otaru
Sho inn MINIMAL HOTEL Capsule hotel
Sho inn MINIMAL HOTEL Capsule hotel Otaru
Preguntes freqüents
Opinions: Sho inn MINIMAL HOTEL
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ayumu
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayumu
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
SATORU
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SATORU
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
natsuko
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
natsuko
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
JONGJAE
8 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
JONGJAE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ha
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ha
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tien
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tien
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Natsumi
24 de des. de 2024
Natsumi
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
FUMITAKA
19 d’oct. de 2024
FUMITAKA
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
ハジメ
17 de set. de 2024
ハジメ
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Mayu
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayu
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
HITOMI
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
オススメです
HITOMI
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
matt
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
matt
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
MARI
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARI
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
みあ
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
みあ
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ursula
10 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ursula
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
YenDa
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good choice
YenDa
Estada de 2 nits (des. 2023)