1 Chome Kita 4 Jonishi, Sapporo, Hokkaido, 060-0808
Què hi ha als voltants
Torre JR de Sapporo - 6 minuts a peu - 0.6 km
Universitat de Hokkaido - 7 minuts a peu - 0.7 km
Torre del Rellotge de Sapporo - 13 minuts a peu - 1.1 km
Carrer Comercial Tanukikoji - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
Parc d'Odori - 2 minuts en cotxe - 2.1 km
Com moure’s per la zona
Sapporo Station: 1 min en cotxe
Kita-jusanjo-higashi Station: 9 min a peu
Aeroport de Sapporo-Okadama (OKD): a 13 min en cotxe
Restaurants
サイゼリヤ - 5 minuts a peu
寿司と炉端焼四季花まる - 3 minuts a peu
おむすび きゅうさん - 4 minuts a peu
shigi39 - 5 minuts a peu
弁菜亭 - 5 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Emion Sapporo
Hotel de 4 estrelles a prop de Universitat de Hokkaido
Torre de TV de Sapporo i Mercat de Nijo se situen a prop d'on és Hotel Emion Sapporo, que ofereix una botiga de queviures o una botiga a l'abast, servei de bugaderia i tintoreria i un bar. El restaurant de les instal·lacions, Creer(クレエ), ofereix esmorzars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
Esmorzar d'estil bufet (de pagament), sala de banquets i servei de recepció obert les 24 hores
Caixer automàtic, màquina expenedora i ascensor
Magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
Les 295 habitacions presenten comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i cartes de coixins. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen bidets i articles de tocador gratuïts
Televisors de pantalla plana de 50 polzades amb canals per satèl·lit
Armaris robers o de rebost, calefacció i servei de neteja diari
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
Aparcament limitat a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:00: 2700 JPY per persona
Un bar
Un restaurant
Restaurants a les instal·lacions
Creer(クレエ)
Per a famílies
Bugaderia
Habitacions insonoritzades
Rentadora i assecadora 2 en 1
Supermercat o botiga de queviures
Comoditats
Bugaderia
Caixer automàtic
Magatzem d'equipatge
Màquina expenedora
Servei de recepció obert les 24 hores
Supermercat o botiga de queviures
Serveis per als clients
Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Ascensor (porta de 110 centímetres d'amplada)
Bany públic accessible en cadira de rodes
Cadires de rodes a les instal·lacions
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Centre de negocis accessible en cadira de rodes
Lounge accessible en cadira de rodes
Pas accessible en cadira de rodes
Rampa a l'entrada principal
Recepció accessible en cadira de rodes
Restaurant accessible en cadira de rodes
Més serveis
Sala de banquets
Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)
Serveis de l’habitació
Dormitori
Carta de coixins
Cortines opaques
Edredó de plomes
Roba de llit d'alta qualitat
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Bidet
Paper higiènic
Raspall i pasta de dents
Sabatilles
Tovalloles
Xampú
Entreteniment
Televisor de pantalla plana de 50 polzades amb canals per cable i per satèl·lit
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Altres
Adaptadors elèctrics
Aire condicionat (control de la temperatura)
Caixa forta
Calefacció (control de la temperatura)
Habitacions insonoritzades
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Rentadora i assecadora 2 en 1
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2700 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Emion Sapporo Hotel
Hotel Emion Sapporo Sapporo
Hotel Emion Sapporo Hotel Sapporo
Preguntes freqüents
Hotel Emion Sapporo accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa allotjar-se a Hotel Emion Sapporo?
Amb data 3 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hotel Emion Sapporo el dia 1 de set. de 2025 són d'almenys 83,16 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Quant costa aparcar a Hotel Emion Sapporo?
Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Emion Sapporo?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Emion Sapporo?
Registre de sortida: 11:00.
On es troba Hotel Emion Sapporo?
Aquest hotel es troba a Districte de Kita i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Parc Soseigawa i Universitat de Hokkaido. Torre de TV de Sapporo i Mercat de Nijo també són a menys de 2 km. Kita-jusanjo-higashi Station és a 9 min a peu i Kita-juni-jo Station, a 10 min.
Opinions: Hotel Emion Sapporo
Opinions
9,4
Magnífic
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 312 de 418 opinions
10-Excel·lent
312
Puntuació 8: Bo. 94 de 418 opinions
8-Bo
94
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 418 opinions
6-Acceptable
7
Puntuació 4: Deficient. 1 de 418 opinions
4-Deficient
1
Puntuació 2: Horrible. 4 de 418 opinions
2-Horrible
4
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
AI
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
札幌駅から地下で繋がってるから、夏も冬も歩きやすい。大浴場も洗い場の数が十分あるから待ち時間無い。
AI
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Asami
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The location is 3 min walk from Sapporo JR station North exit. The hotel is new. The quality and cleanliness is fantastic. There is public bath of excellent quality on site. We stayed five nights and found it extremely comfortable and pleasant.
Mikhail
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
craig
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Easy access to train stations
craig
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
シンイチ
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
小さいホテルですがサウナあってよかったです
シンイチ
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Makoto
Viatge de negocis
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
駅近で綺麗で最高でした!
Makoto
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Janice
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
All good
Janice
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
kazunari
Viatge de negocis
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
新しくとても綺麗なホテル。
アメニティーも充実。
Michio
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
YONG
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
No complimentary coffee in lobby lounge. And nobody can drink any kinds of own drinks in the lobby. Prohibited. I never been to hotel like this. It's lounge. It was so uncomfortable.
YONG
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
YUKIKO
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
とても快適に過ごせました。
YUKIKO
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Yumie
Viatge en parella
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was wonderful except the toilet.
It is clean but smells bad.
Son
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Katherine
13 de jul. de 2025
Katherine
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Sara, LA HABRA
12 de jul. de 2025
I was charged with booking that didn’t happen
Sara
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
けいすけ
12 de jul. de 2025
けいすけ
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
AKIRA
11 de jul. de 2025
AKIRA
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Michael
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The property is new and has a great public bath ("onsen"). The room and bathroom amenities are better than average JP-branded hotel. It's great that we didn't have to "pick it up from the lobby."
The only area of improvement is the size and comfort of the bed. It feels subpar for a hotel with such high standards in everywhere else.
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
YU CHANG
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
環境佳,服務好
YU CHANG
Estada de 6 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
HIROYUKI
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
また泊まりましたが、やはり満足できました!
また泊まりにきます
HIROYUKI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mai
8 de jul. de 2025
Mai
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jihyun
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions