Pleasant Place Hotel
Hotel a São Paulo amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pleasant Place Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 32 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, fumadors

Habitació Deluxe, fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, banyera d'hidromassatge

Habitació Deluxe, banyera d'hidromassatge
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Banyera d'hidromassatge
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, fumadors

Habitació estàndard, fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hampton by Hilton Guarulhos Airport
Taboão
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.991 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua da Gávea, 681, Vila Maria, São Paulo, SP, 02121-020
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Omega Palace Hotel
Omega Palace Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 773 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests who may encounter issues with stairs should contact this property in advance. Elevators are not available.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pleasant Place Hotel Sao Paulo
Pleasant Place Sao Paulo
Pleasant Place Hotel Hotel
Pleasant Place Hotel São Paulo
Pleasant Place Hotel Hotel São Paulo
Preguntes freqüents
Opinions: Pleasant Place Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cristina
25 de febr. de 2025
Cristina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bruno
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge de negocis
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melhor custo
Victor
Estada de 7 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Luiza
Viatge en família
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiza
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Anderson
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adorei
Anderson
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
érica
10 d’abr. de 2024
érica
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Sandro
Viatge en família
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sandro
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
MARCIO R
Viatge de negocis, Viatge en família
13 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCIO R
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Jean
30 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel que parece um motel, mas tudo muito bom.

Jean
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Giane
16 de set. de 2023
Giane
Estada de 5 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
Lucas
Viatge de negocis
4 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Motel disfarçado
Lucas
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
ALEXANDRE
Viatge en grup
14 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Opção econômica com boa relação custo benefício
ALEXANDRE
Estada de 4 nits (juny 2023)
8/10, Bo
VERISSIMO
Viatge de negocis
1 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VERISSIMO
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Jorge Alex
27 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge Alex
Estada de 4 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Alexander
9 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Marcia
22 de jul. de 2022
Marcia
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Alex
2 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Odete
15 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Odete
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Marco
Viatge de negocis
4 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
EDSON DA
Viatge de negocis
21 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BOM
EDSON DA
Estada de 4 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Antonio Carlos
Viatge de negocis
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio Carlos
Estada de 3 nits (nov. 2019)