Astron Saint Charbel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Rua 25 de Marco
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Astron Saint Charbel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe, 2 llits individuals

Habitació individual Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
També et pot agradar

InterContinental São Paulo by IHG
Jardins
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 508 opinions
Preu actual: 227 €
taxes i impostos inclosos
18 de jul. - 19 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Barata Ribeiro, 205 - Cerqueira Césa, Sao Paulo, 01308-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Maison Florense
Hotel Maison Florense
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 719 opinions
Preu actual: 32 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 20 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Riema Saint Charbel
Astron Riema Saint Charbel Hotel Sao Paulo
Riema Saint Charbel Suites Life Hotel
Riema Saint Charbel Suites Life Hotel Sao Paulo
Riema Saint Charbel Suites Life Sao Paulo
Riema Saint Charbel Suites & Life Sao Paulo, Brazil
Astron Riema Saint Charbel Hotel
Astron Riema Saint Charbel Sao Paulo
Riema Saint Charbel Suites Life
Astron Riema Saint Charbel
Hotel Astron Saint Charbel Sao Paulo
Astron Saint Charbel Hotel Sao Paulo
Astron Saint Charbel Sao Paulo
Sao Paulo Astron Saint Charbel Hotel
Astron Saint Charbel Hotel
Hotel Astron Saint Charbel
Astron Riema Saint Charbel
Riema Saint Charbel Suites Life
Astron Saint Charbel Sao Paulo
Astron Saint Charbel Hotel
Astron Saint Charbel Sao Paulo
Astron Saint Charbel Hotel Sao Paulo
Preguntes freqüents
Opinions: Astron Saint Charbel
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
29 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
ARISTEU
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ponto de atenção
ARISTEU
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
FLAVIO DE
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FLAVIO DE
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atendimento muito bom.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
DIOGO
Viatge de negocis
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DIOGO
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 14 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Hilta
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hilta
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
NEIDE
Viatge en família
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NEIDE
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Manutenção
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Andre
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PREÇO E BENEFÍCIO MUITO BONS
Andre
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bom hotel



Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
maria rosa
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
muy correcto
maria rosa
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Suely
Viatge de negocis
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suely
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Argemiro
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Argemiro
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Joandely
Viatge en família
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Joandely
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
RENATA
Viatge de negocis
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
RENATA
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Ana Paula
Viatge de negocis
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Paula
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Silvio Deleno
Viatge de negocis
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvio Deleno
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Kleverson m
Viatge en família
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kleverson m
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
sonia
Viatge en família
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gracias
sonia
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Silvia
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bueno
Silvia
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Arthur
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arthur
Estada d’1 nit (oct. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets