Hotel Dom Leopoldo
Hotel a São Mateus do Sul amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Dom Leopoldo





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Petita piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Ozy Mendonca de Lima 587, Sao Mateus do Sul, PR, 83900-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel São Mateus
Hotel São Mateus
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Dom Leopoldo Hotel
Hotel Dom Leopoldo Sao Mateus do Sul
Hotel Dom Leopoldo Hotel Sao Mateus do Sul
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Dom Leopoldo
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en família
9 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daiane
11 de febr. de 2025
Daiane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Amarildo
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Conhecendo São Mateus do Sul PR
Amarildo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcelo Lucas Aguiar
Viatge en família
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Conforto e tranquilidade
Marcelo Lucas Aguiar
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Amanda
Viatge en família
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Amanda
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ramon
14 d’ag. de 2024
Ramon
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Carlos
Viatge de negocis
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Poderia ter sido melhor.
Carlos
Estada de 6 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
tarcisio
11 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tarcisio
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Emanuelly de
17 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emanuelly de
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Renato
14 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renato
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Sergio
Viatge de negocis
19 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergio
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Jairo
23 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No coração da cidade
Jairo
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Osvaldo José Pereira de
17 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Custo-beneficio muito bom.
Osvaldo José Pereira de
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Júlio César
Viatge de negocis
4 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Júlio César
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Pedro
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Flavia
Viatge en família
3 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excepcional
Flavia
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Pedro
Viatge de negocis
29 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada de 4 nits (juny 2022)
8/10, Bo
MARIA MADALENA
14 de juny de 2022
MARIA MADALENA
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Aline
14 de juny de 2022
Aline
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Julio Cesar
Viatge de negocis
3 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julio Cesar
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Edimar
10 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Edimar
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Herrick
Viatge de negocis
6 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Confortável
Herrick
Estada d’1 nit (gen. 2022)