Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament PraiaBella Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 56 €
taxes i impostos inclosos
27 de set. - 28 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Litorânea, N 46, Calhau, São Luís, MA, 65076-170
Sobre aquest allotjament
PraiaBella Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 38 BRL per adult i 38 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 115 BRL.
- Càrrec per entrada tardana: 105 BRL, per les entrades entre les 12:30 i les 18:00.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 105 BRL.
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-23:00.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
PraiaBella Hotel Hotel
PraiaBella Hotel São Luís
PraiaBella Hotel Hotel São Luís
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: PraiaBella Hotel
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
8,8
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
mirela
Viatge en parella
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mirela
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedra cristina
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedra cristina
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
IVANILSON
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IVANILSON
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linda SLZ
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Marcus A
23 de juny de 2025
Marcus A
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Maria
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Maria
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
WILLIAM
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WILLIAM
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Jorge
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Iris
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Iris
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JOSIAS MARCOS
Viatge en grup
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Localiza ção e Atendimento
JOSIAS MARCOS
Estada de 8 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anderson
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anderson
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Galzinha
11 de maig de 2025
Galzinha
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MAURO CESAR
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima estrutura e localização
MAURO CESAR
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Erlene
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erlene
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Fabiola
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Precisa de reforma
Fabiola
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosalyn
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Rosalyn
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Carla
27 de març de 2025
Ana Carla
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sandro Luiz
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandro Luiz
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antônio
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dias de felicidade plena
Antônio
Estada de 6 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Raphael
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raphael
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Luciane
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciane
Estada de 2 nits (març 2025)