Hotel Premier
Hotel a São Luís amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Premier





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 42 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. dos Holandeses, 03, Ponta D'Areia, São Luís, MA, 65075-650
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rede Andrade SLZ
Rede Andrade SLZ
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 840 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 10 BRL per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 36.75 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Premier São Luís
Premier São Luís
Hotel Premier Sao Luis
Premier Sao Luis
Hotel Premier Hotel
Hotel Premier São Luís
Hotel Premier Hotel São Luís
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Premier
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Canal do
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Canal do
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Marcelo
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Vinícius
11 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
razoável
Vinícius
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
juarez
9 de març de 2025
Pode melhorar
juarez
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CAROLINA
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CAROLINA
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Robson
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Expectativa atendida
Robson
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
26 de febr. de 2025
Carlos
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nelson
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nelson
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
marcio
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marcio
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Reginaldo
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reginaldo
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge pessoa de luna
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge pessoa de luna
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samira S
22 de febr. de 2025
Samira S
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Thiago
21 de febr. de 2025
Thiago
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
João Ricardo
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Ricardo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Ailson
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
ESTADIA HOTEL PREMIER
Ailson
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Eric Fabricio
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Boa
Eric Fabricio
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Maraisa
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maraisa
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Poliana
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Poliana
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Suellen
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suellen
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CHRISLLENE
Viatge en família
28 de gen. de 2025
CHRISLLENE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Paulo H
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Paulo H
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Saulo de Tarso
16 de gen. de 2025
Saulo de Tarso
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rayssa
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rayssa
Estada d’1 nit (des. 2024)