Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Jardim Do Cedro





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, diversos llits

Habitació quàdruple, diversos llits
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, 3 llits individuals

Habitació triple, 3 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, diversos llits

Habitació triple, diversos llits
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Heitor Lucatto, 521, Jardim do Cedro, Cedral, 15895-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bravo City Hotel São Jose do Rio Preto
Bravo City Hotel São Jose do Rio Preto
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.6 de 10, Excel·lent, 22 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 BRL per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Jardim Cedro Cedral
Hotel Jardim Cedro
Jardim Cedro Cedral
OYO Hotel Jardim Do Cedro
Hotel Jardim Do Cedro Hotel
Hotel Jardim Do Cedro Cedral
Hotel Jardim Do Cedro Hotel Cedral
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Jardim Do Cedro
Opinions
7,6
Bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de març de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
CLEBER TENORIO
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CLEBER TENORIO
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Amarildo
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Péssimo e muito barulhento.
Amarildo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Rogerio F
2 de febr. de 2025
Rogerio F
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Maraiza
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maraiza
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
LUIS
Viatge de negocis
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando
Viatge de negocis
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Carol
14 de febr. de 2024
Carol
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
EDEVALDO D
6 de nov. de 2023
EDEVALDO D
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Edson Yugi
13 de des. de 2022
Edson Yugi
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Alan Silva
Viatge de negocis
15 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Alan Silva
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Luciana
Viatge en família
6 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciana
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Osmari S
20 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Osmari S
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Marli
29 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bom hotel.
Marli
Estada de 2 nits (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Creso
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Creso
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge de negocis
12 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel
Ricardo
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Amábile
9 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amábile
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
luis felipe
27 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
luis felipe
Estada d’1 nit (gen. 2021)
4/10, Deficient
Jair
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2020
Custo beneficio comprometido.
Jair
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Thiago
Viatge de negocis
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thiago
Estada de 5 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Aureo
Viatge en família
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valeu a pena
Aureo
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Silas
Viatge en família
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo beneficio
Silas
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
olga r p
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
olga r p
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
olga r p
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
olga r p
Estada de 2 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (oct. 2018)